- 785 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HIRSIZZZ VARRR...
ÇALDIKÇA ALKIŞLAYIN
SOYDUKCA KUTSAYIN
VİCDANINIZA DÖNÜP SIRTINIZI
AHLAK DERSİ VERİN
YETİM HAKKINI UNUTMADAN
KULAKLARINIZI TIKAYIN
HIRSIZZ VARR
HIRSIZZ VARR
YORUMLAR
Ne yazık ki politikacı denilince hırsızlar akla geliyor. İnsanların kafalarına böyle bir imajı sokanlar utansın. İster muhalefet ister iktidar hiç birinin diğerinden farkı yok. Hepsi mevki ve makama kavuşunca aynı yoldan gidiyorlar.
Kolay değil, adamlar milletvekili seçilebilmek için tonlarca para harcıyorlar.
belediyeleri ele geçirebilmek için tonlarca para harcıyorlar.
Babalarının hayrına mı?
onlar babalarının hayrına beş kuruş harcamazlar...
fidan-ozan
MEHMET ÇOBAN
Sizin dediğiniz 1955 yılına devir olan cumhuriyet zenginleri de gökten zembille inmediler.
Yokluk içinde kurtuluş savaşını verdiğini söyleyen bir toplum, zenginler topluluğu bakiyesini bırakmazdı. Dediğiniz gibi olsaydı.
fidan-ozan
fidan-ozan
sözler kısa,anlam çok büyük Tebrikler
fidan-ozan
En derin saygılarımı sunuyorum.
MEHMET ÇOBAN
Mesela; CHP Sarıgül'ü tekme tokat hırsız diye kovdu. Hakkında dosyalar oluşturdu.
Şimdi niye İstanbul'u teslim etmek istiyor. AKP'lilerden daha iyi soyar diye mi?
hangi parti, seçimleri kazanmak için milyarları harcamıyor. Hangi partili seçimleri harcamak için har vurup harman savurmuyor.
Bütün bu harcamalar vatan millet sağ olsun için mi yoksa beş on mislini çıkarmak için mi?
İçinde bulunduğunuz rejimi anlayın artık.
Bütün partiler devletin imkanlarından yararlanmak için yarış içinde.
Ha diyorsanız, bizimkiler soymaz.
Sadece güler geçerim.
Onun için beni karıştırmayın.
Herkes kendi hırsızına oy versin.
Ben hırsızlardan uzağım.
denizdalgası/55
Sarıgül'ün aklandığını biliyorsunuz.AKP dışındaki tüm belediyelerin denetimden çekmedikleri kalmadı.Ülke ve millet bizim A partisi olmaz B partisi olur.Millete daha iyi hizmet edene oy vermeliyiz.Benim hırsızım senin hırsızın olmaz Biz gün görmüş insanlar bu kadar bağnaz olursak gençlerimize nasıl yol göstereceğiz.
Selamlar