Bende ki sen..
Bende ki seni anlatmaya lügatımda ki kelimeler yeter mi bilmiyorum
Sen öyle güzelsin ki yetmeyecek sende ki güzelliği anlatmaya hiç bir kelime. Bütün güzelliği anlatan kelimeler mahcup olacak,
ezilecek bu güzelliğinin altında.
Sen hep bakan gözlerin güzelliği diye adlandırırsın oysa o güzellik senindi, ben sana ait bir güzellikle bakıyordum sana.
Kör olmaktan korkmamın tek sebebi bütün ışıkların yok olması değil, güzelliğinden mahrum olmak..
Bu güzelliği belki de benden başka kimse göremeyecek sevgilim.
Çünkü kimse sana benim gözlerimle bakmayacak. Ben seni severim badem gözlüm, ben seni sevmeyi de severim.
Aşkınla yok olmayı da severim var olmayı da. Ben seninle ilgili her şeyi severim badem gözlüm. Yaşamayı da ölmeyi de...
Ben seni Allah rızası için seviyorum. Şüphesiz ki kalpler Allah’ın elindedir. Bu sevgiyle yok olmamda onun rızası için var olmamda.
Bu yüzden sevda denen bu derdi seviyorum, çünkü derdi vereni seviyorum.
Sen olmasan da seveceğim seni diyemeceğim sevgilim. Çünkü sen asla yok olmayacaksın. Sen hep var olacaksın...
Su olmasa çayı kim ne yapsın? Güneş olmasa yağmuru kim arasın? Bir şarkı sözü bestesi olmayan, kime hitap etsin?
Peki ya ben, ben ne yapayım aşkın olmasa?
Sakın üzülme aşkım ben burada böyle mutluyum. Bu yük bana ağır gelmeyecek asla.
Asla aşkın benim için mutsuzluk sebebi olmayacak. Evet ben hala gülebiliyorum, hala mutluyum çünkü bu aşkımdan hiç vazgeçmedim.
Sakın üzülme sende aşkım. Bende senin gibi aşkımızdan hiç vazgeçmeyeceğim.
Bana kızma aşkım. Çünkü bende senin yaptığın gibi yapmak istiyorum.
Bende senin gibi içimde bu aşkla ölmek istiyorum.
Ben nasıl bu sevdayla var olduysam, bu sevdayla da yok olmak yakışır bir sevdalıya...
Şimdilik hoşça kal aşkım. Bir gün geleceğim sana ölümsüz aşkımla...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.