- 556 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM HEYBEMDE BİRİKENLER - 11---******
****Verdiğiniz imkanlara dayalı olarak yaklaşanlara ve saygı gösterenlere elinizi öptürmeyiniz !!!!
****Avunabilirsiniz. Ama kimseyi avutmayın !
****Onur , gururun önünde olmalıdır !!
****Karşınızdakileri ; kırmamak, üzmemek adına dolmasına izin verdiğiniz hoşgörü bardağınızın bir gün son damlada taşması ve sizi boğması kaçınılmazdır !!
****Söylemek istediğiniz onlarca şey boğazınızda düğümleniyorsa ruhsal felaket yakındır !!!! !
**** Eğer; doyurduğunuz yemek tabağına pislemeye başlamışsa ; plastik tabak kullanınız !!! Böylece temizleme zahmetine katlanmadan, olduğu gibi kaldırıp atarsınız nankörler çöplüğüne !!!!
****Karşınızdakileri ; kırmamak, üzmemek adına dolmasına izin verdiğiniz hoşgörü bardağınızın bir gün son damlada taşması ve sizi boğması kaçınılmazdır !!!
****Her ayrılık öncesi;doğum sancıları çekilir !!! Doğumdan sonrası her şey yoluna girecektir !!
****Yok yere başkalarının huzurunu bozmak için entrika çevirenlerin sonu hüsrandır !!
****Önde gidenler !!!! Arkanızdan gelenleri unutmayınız.. Siz oradaydınız önceden.. Mütevazi ve vefalı olursanız daha çok önde olursunuz !!! Onlardır size o gücü ve sıfatı verenler !!
****Himayem altında yetişsin diye;gölgenize aldığınız fidanları,dallarınızı seyreltmezseniz cılız ve bodur bırakırsınız
****Bir işi kerhen yapıyorsanız ; keyif alamazsınız !!! (
****Arkadaşlıklarda maddi ve sosyal statü dengede değilse ; uzun ömürlü olmasını beklemeyiniz
****Terk kararı alanlar; her türlü bahane yaratıp kullanırlar !!
****-İftira atmak en rezil,adi,şerefsiz,aşağılık davranıştır
****"Kusura bakma", "affedersin","özür dilerim" gibi söylemler ; içten gelerek söylenmese de gönül alıcı etkisi vardır.
****Anladık; adam olamayacaksın !!! İnsan ol bari !!!
****Menfaatleri için kıç yalayanların; ağızlarındaki o pislik ömür boyu etraflarına pis kokular yayacaktır !!!
****Siz nereye giderseniz gidin; o gönlünden çıkarmadıkça orada mahkumsunuzdur !!!
****Sırtınızda taşıdığınız insan müsveddesi molozları; cesur ve gaddar davranıp bir çöp dağına bırakmadıkça sıradan bir hamal olarak kalırsınız !!!
****İyi hasletlerle yetişmesine emeğiniz geçen bir kişi ; her şeye rağmen yetiştirmeye muaffak olamadıklarınıza harcadığınız külfetlere bedeldir !!!
****Boş yere başkalarının huzurunu bozmak için entrika çevirenlerin sonu hüsrandır !!
****Yıllar önce seçme-seçilme hakkına sahip olan kadınlarımız !!! Sizi seçmeyen de ; seçtirmeyen de bizleriz !!! Biz erkeğiz, açılın hele,oturun evinizde !!! Onun için bir avuç kadarsınız bakın..Suç ve günahlar vicdanlarımızda, omuzlarımızda vebaldir !!!
****Daha çocukluğunu yaşamadan; gelin yapılan , çalıştırılan, satılan kızlarımızın vebalini hangi vicdanlar taşımaktadır !!!!
****" Cennet kadınlarımızın ayağının altındadır !!" .. Oysa biz daha bu dünya’da onlara cehennem yaşatmaktan geri kalmayız !!!
****" Kadınlarımız başımızın tacıdır !!! " İstatistiki veriler tersini söylüyor oysa ; her sahada !!!
****Etkili,yetkili ,önde giden kadınlarımızı neden hazmedemeyiz !!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.