- 695 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
METAFİZİK ÜZERİNE REDDİYELER 2
METAFİZİK ÜZERİNE REDDİYELER 2
Selamün aleyküm değerli okurlarım Metafizik üzerine reddiyelerin ilk yazısını geçtiğimiz günlerde yayınladık. Güzel tepkiler ve tavsiyeler aldık,Tabiiki muhataplarımızdan ses soluk çıkmıyor hepsi derin bir sessizlik içerisinde kuytu köşelerinden gelişmeleri takip etmekteler,Rüzgara göre yönü tayin olan bu zevatlar tarafından gözlendiğimizin farkındayız. Biz ise boynumuzu eğmeden diklenmeden sağlam adımlar ile yazılarımıza ve görüşlerimizi beyan etmeye devam edeceğiz.
EMRİ BİL MAĞRUF NEYHİ ANİL NÜNKER
Elimizden geldiğince iyiliği güzeli ve doğruyu söyleyip,Fenalığı,kötü ve çirkin işleri tekzip ve deşifre etmeye devam edeceğiz. Bu bize müslümanlığımızın ve kalemimizi mızrak gibi tutmamız gerektiğini beyan eden büyüklerimizin bir düsturudur. Yolda gider iken bir taşı,bir çalı çırpıyı bile yoldan dışarı atmayı sevap sayan dinimizde,Niyetimiz büyük önem taşımaktadır. Bu sebeble biz niyetimizi sağlam tutalım dedik ve yola çıktık. Rabbim utandırmasın…
GAYBI ANCAK VE ANCAK ALLAH (C.C) BİLİR!!!
Bugün üzerinde ilk duracağım konu “gayb” olacaktır. Gayb kelime manası ile bilinmeyen yitirilmiş madde,eşya,bilgidir. Günümüzde ise gaybtan haber verdiğini iddaa edenler türemiş durumda maalesef. Zaten hadisi şerifler vasıtası ile haber verilen sahte mehdiler bile çıkacak ki bunlar kıyametin alameti olarak kabul edilmekteler. 21 Aralık 2012’de kızıl kıyamet feryat edenlere soruyoruz ne oldu?Kıyamet mi koptu? Yoksa şeytan maskarası olan medya bütün bir halk dolayısı ile dünya ile dalgamı geçti? Şeytan öyle bir cehalette ki tuzağına düşürdüklerine çirkin ve fena işleri güzelmiş gibi göstermekte pekte maharetli, Rabbim bu tuzağa düşen kardeşlerimize şuur ihsan eylesin inşallah…
ŞEYTAN’A KÜFRETTİĞİ İÇİN BİR ŞARKICI ÖLDÜRÜLDÜ.
Dış ülkenin birinde şeytan’a küfrettiği için çeşitli yerlerinden bıçaklanarak bir şarkıcı öldürüldü. Maalesef insanlığın geldiği seviye işte budur. İllimunati denen şeytani projenin kapsamında yürütülen çalışmalar ve ilkel dinleride kendilerine alet ederek gelişen hadiseleri ibretle izlemekteyiz. Hindistan tarafında insan bedenine hapsedilme yöntemi ile konuşturulan bir şeytan töremesinin verdiği bilgiler ışığında bakacak olursak zaten şeytan ve mahiyetindekilerin cehaleti diz boyunu geçmektedir…
Benim anladığım ise medyanın üstüne düşen görev ise şeytan maskotluğu yapmak olsa gerek, medyanın üstlendiği bu görevleri bilinçlimi yoksa bilinçsiz mi yaptığı halen bir merak konusudur. Ancak dediğim gibi “HAK GELDİ BATIL ZAİL OLDU”sözündende anladığımız gibi batıla ve şeyatan hizmet edenler olacaktır. Bu sebeble bilinçsiz yayın yaptıkları düşüncem çok zayıftır.
SON SÖZ OLARAK MEZAR TAŞLARI VE YAZMA ESERLER KONUSUNA DEĞİNECEĞİM.
Eski alimlerden,Selçuklu ve Osmanlı’dan bize yadiğar kalan yazma eserler ve tarihi mezar taşlarımız nerde hangi müzede,hangi müzayede salonunda merak ediyorum. Molla Fenari’de ki mezar taşları rezaletinden sonra araştırmalarım sonucunda yazma eserlerimizin bir çoğu sahaflardan toplanarak yurt dışına kaçırıldığını tespit ettim. Çok büyük öneme sahip havvas kitapları,salnameler,edebiyat eserleri,siyasetnameler maalesef İngiltere başı çekmekte ola bir çok dış ülke müzelerinde olduğu aşikardır. Kırklar meclisi olan Bursa ulu caminin Mimber’nin solun daki gezegenler ne kadar orjinaldir? Sahteleri,Kopyaları üretilen bu eserlerin orinalliği tartışmalıdır.Müzelerimizde ki eserleri yurt dışına kaçırmak için sahteleri üretildiği kültür bakanlığı kanalı ile tespit edilmişken bu eserlerin bir kez daha kontrol edilmesi elzemdir. Özelliklede belediye başkanlarımızın dış bağlantıları kontrol altına alınması gerektiğine inanıyorum. İsim vermek istemiyorum ancak çok kuvvetli kanıt ve bilgiler ışığında atalarımızdan bize kalan yadigarlara sahip çıkanların sorumluluğuda ucunda ne olursa olsun “Zalimlerin yüzlerine zülmlerini haykırmak şehit sevabı vardır” düsturunca yüzlerine söylüyoruz…
Bu sebeble ecdad mirasına sahip çıkalım,Saygı sevgilerimle esen kalın….
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.