Fiil Ganimeti
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Tek bir yalanla o söylediğin bütün sevgi sözcükleri anlamını da değerini de yitiriyor. Daha da önemlisi değerin gözümde küçülüyor. Alçaklaşıyorsun.
Artık seni göremiyorum.
Beyaz bir kumaşla bezediğim sadıklığım kefenim yerine, onu dahi kirletmektesin. Kendimde cevabını bulduğum sorular için paranoya dendiğinde ne kadar da haklı olduğumu anlıyorum. İstedikleri kadar paranoyak desinler. Bu bana tanrının verdiği bir hediye. Çünkü neyin yanlış gittiğini düşünsem tam da düşündüğüm gibi cevaplar ve sonuçlar almak bunun temelini oluşturup destekler nitelikte. İnsan dediğim bu et yığınına zerre güvenmeyişim beni alçaltmaktan ziyade yalancılardan uzak yaşadığım bir hayat beni şereflendirir. Çok akıllı geçinen kokuşmuş çöp birikintileri. Ne yazıkki sizden akıllı var.
Hiç gerçek manada serap görmedim. Şu serap dedikleri şey nerede olur? Nasıl olur?
Yada gerçek manada bir serap görmüş de olabilirim. Hem de en gerçek manasıyla. Kanlı, canlı, göz kırpan, ihanet sözcüklerini sevgi sözcüklerine karıştıran kötü huylu tümörden bir serap. Ve göz kırptığım... Tenimde canlandırdığım nefesiyle karşımda varlığını bildiğim bu ucuz et parçasının adı. Çığlıkla uyandığım kanın bozduğu bu korkunç rüyanın sahibesi serap...
Adının baş harfi dahi büyük yazılmaya layık değil. Böylelikle basit bir mecaz anlamdan ibaretsin.Lafların yerini bulmadığı yerde bile söz konusu değilsin. Tek temsilcin seni çağrıştıran yalanlar.Yalanlar ki adet edindiğin gerçekler.
Seni bu bataktan kurtarmaya çabalayışım gerçek bir savaştı.
Tek pes ettiğim ve son kez katıldığım, şerefimle kazandığım savaş.Pes edilerek kazanılan gelecek bir yığın... Son kez katıldığım bu seferin bana sunduğu ’GÜVENMEMEK’ fiil ganimeti. Bildiğim fakat yeniden sınamak zorunda olduğum fiil.
Sebebi yazımın odur ki bir defa kırılınca güven, kırık bir kalbin nasıl taşa dönüştüğünü izlersin. Ardından kendin yumuşatmaya çalışırsın ve bir kez daha şans tanırsın bilmediğin seni tekrar hayal kırıklığına uğratacak olanlara. Bu seferinde artık onarılmayacak bir kalple canavara dönüşürsün. Arkandan ne derlerse desinler onlar asla ne yaşadığını bilmeyecekler.
Bahattin BERKDİNÇ