- 1095 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Esnaf ve İnsaf
FİKİR JİMNASTİĞİ...
ESNAF VE İNSAF
ES- NAF... İN- SAF
E- ES- HAREKET
S- SAF- TEMİZ
N- NAF- NAFİA
A- AF- BAĞIŞ
F
Esnaf; temiz, hareketli, bağışlayıcı ve îmar edici olmalıdır.
kadiryeter Kadir Yeter. 21.02.2014 TRABZON.
Fotoğraf bilgisi: Trabzon’un sosyal yaşantı tarihinde lâyık olduğu yeri alan Tatlıcı esnafı, Ali Karamusa.
Tavukgöğsü tatlısında tek ve çok meşhurdu.
Küçük dükkânı, Uzunsokak Caddesi, Bahar Sokak’ta idi.
Ölüm tarihi: 10 ŞUBAT 2001 TRABZON.
Foto- bilgi: Kadir Yeter.
Bakınız: w.edebiyatdefteri.com/siir/246247/esnaf---
Esnaf ve İnsaf Yazısına Yorum Yap
"Esnaf ve İnsaf" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
21 Şubat 2014 Cuma 23:42:59
Demek ki vefa daha ölmemiş.
Kalemine sağlık Kadir Hocam.
Selam ve saygılarımla.
kadiryeter
@kadiryeter
Öldüren de yaşatan da gönüldür be Ustam... kişinin gönlüne girmeyiver; girişi olur, çıkışı olmaz... bütün aşk-nefret şiirleri buna engüzel değil midir... sevmediğizi sandığımız nice canları ve ruhları, yüreğimizin en emin yerinde ve farketmeden koruruz...
Türk Milletinin, dünyada başka örneği olmaması da bu sebepledir... Düşmanına, ölürken, Asker matarasından bir yudum suyu esirgemeyen başka Millet bulamazsınız... bu, Ali Karamusa örneği ne ki!?.
Sağlıkla kal... ve de gönlünde yaşattığın sevgilerle... öğrencilerin, çok iyi bir gönül bahçen!... aşı ve dikim vaktidir; güllerin...
kadiryeter
22.02.2014 Trabzon'da, sabah ezânı vaktinde.