- 794 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
5.SINIF ŞUBE TOPLANTI TUTANAĞI
ŞUBE TOPLANTI TUTANAĞI
ELBİSTAN ORTAOKULU 2013-2014 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI TÜRKÇE DERSİ 5- E SINIFI ŞUBA ÖĞRETMENLER KURULU TOPLANTI TUTANAĞI
TOPLANTI SAYISI:2
TOPLANTI YERİ:Öğretmenler Odası
TOPLANTI TARİHİ:27.02.2014
TOPLANT SAATİ:15.00
GÜNDEM MADDELERİ
1.Açılış ve yoklama
2.1.Dönem sınıf başarı durumlarının değerlendirilmesi
3.Öğrencilerin kişilik gelişimleri,ailelerin sosyal ve ekonomik durumları,öğrenci-öğretmen ve veli iş birliğinin geliştirilmesi
4.Ölçme ve değerlendirme çalışmaları
5.Başarıyı arttırıcı çalışmalar,kitap okuma alışkanlığı
6.Şube öğretmenleri arasındaki ilişkiler
7.Dilek ve temenniler
1.5.sınıflar şube öğretmenleri toplantısı okul müdürü Cihat UĞUR başkanlığında,belirlenen gün ve saatte iyi dileklerle başlamıştır.
2.Sınıf başarı durumları hakkında okul müdürü Cihat UĞUR özellikle derse hazırlıklı gelinmesini belirtti.Yakup ÖNAT:Derslerde başarının yanında davranışın,güzel davranışın ödüllendirilmesi gerektiğini belirtti.Yasemin KÖŞKER ise öğrencilerin ve bazı sınıfların seviyelerinin eşit hale gelmesi için çalışıldığını bildirdi.Şengül P.YİNNAÇ da davranış sorunu öğrencilerin dersi kaynattıklarını,motivasyonu olumsuz etkilediğini bildirdi.Mevlüt KÖŞGER de:İdare-öğrenci veli işbirliğinin gereğini vurguladı.Muhsin çiçek de:Sınıflarda bazı öğrencilerin yerlerinin değişmesinin derse ilgilerinin artmasına yol açtığını bildirdi.Kübra BÖLÜKBAŞI da:Dil öğrenmenin basitten karmaşığa,drama yoluyla öğretilmeye çalışıldığını vurguladı.Ebru Özde:sosyal etkinlikler ve olumlu davranışların ödüllendirilmesine dikkat çekti.Ahmet YILMAZ da davranışı olumsuz öğrencilerin rehber öğretmene yönlendirilmesi ve onlara yeni sorumluluklar verilmesinin onları okula bağlayacağını vurguladı.Yine Yakup ÖNAT:Öğrencilerin okuma alışkanlıklarının geliştirilmesi için şiir yarışmaları,tiyatrolar oynanmasının gerekliliğini,tekerleme ve mani ezberlenebileceğini vurguladı.
3.Öğrencilerin Türk kültürü ve manevi ahlaklarını geliştirecek yayınlar okumalarının önemi vurgulandı.
4.Ölçme değerlendirme çalışmalarında tüm derslerde okulumuzun iyi seviyelerde olduğu belirtildi.Olumlu davranışlar notla ödüllendirilebilecek.
5.Başarıyı arttırıcı amaçlı derslerde dramalar yapılıp,şiirler okunabilir.
6.Şube öğretmenleri ile bilgi alış verişi yapılması kararlaştırıldı,bunun zorunluluk olduğu vurgulandı.
7.Oku lmüdürü...
toplantıyı iyi dileklerle kapattı.
ALINAN KARARLAR
1.Başarıyı arttırmak için bilgi yarışmaları yapılabilir.
2.Öğrencilerin kişiliklerinin gelişimi için farklı kurumlar ziyaret edilebilir.
3.Proje görevleri Nisan ayı sonunda toplanacak,sınavlar Mart,Nisan,Mayıs ayları içinde olacak;son yazılı sınavı ortak yazılı şeklinde olacak.
4.Ortak ev ziyaretleri,öğrenci ziyaretleri gerçekleştirilebilecek..
5.Kitap okuma saatleri düzenlenecek ve okulumuz kütüpanesi velilere de açık olacak..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.