Özür
[Sevgili Gönül Dostlarım!
Uzun bir süreden beri bu güzel sitemizde şiir yazmıyordum.Bu elimde olmayan ayrılıktan dolayı hepinizden teker teker özür diliyorum.Çünkü bazı arkadaşlarım haklı olarak birden bire yaşanan bu sessizlikten haklı olarak tedirgin olmuşlar.Haklı olarak diyorum öyle ya kişi 81 yaşında olursa herkesin aklına istemese de ölüm geliyor.Hemen belirteyimki yaşlıyım ama hiçbir sağlık sorunum yoktur.Tam tersi son derece sağlıklı birisiyim.Bazı arkadaşlarımız haklı olarak olarak sitemde etmişler.Ben bütün arkadaşlrıma teker teker cevap veremeyeceğim için böyle mesaj şeklinde bir yazı yazmak luzumunu hissettim.Hepinize çok çok teşekkür ediyorum ve bu vefasızlık örneğinden dolayıda özür diliyorum.Artık hep beraberiz.En çok üzüldüğüm şey şiirime yapılan yorumlara bir cevap yazma nezaketini gösterememiş olmak.İnanınki bilgisayardan uzak kaldığım için o yorumları da dönüşümden sonra gördüm.Sanırım şair arkadaşlarımın mazeretmi anlayışla karşılayarak beni affedeceklerdir.Hepiniz benim için paha biçilmez bir değersiniz.Sağolun varolun.
YORUMLAR
AĞABEYİM GÜNAYDIN ;
tekrar hoş geldiniz ..sizde çok iyi bilirsiniz ki seven insan özler..özlemiştik sizi..uzun bir süre göremeyince de haklı olarak sağlığınızdan endişelenmiştik..sizin kendinize ve sağlığınıza dikkat eden biri olduğunuzu elbette biliyoruz..ama her şey yaşlılık yada hastalık değil bilyorsunuz..kaza ve kader denen faktöre artık yaşamayı tesadüflere birakan şartları da ekleyince elbette insan merek ediyor..neyse sonuç sizi tekrar sağ salim ve mutlu bir şekilde aramızda görmekti bu da gerçekleşmiş oldu..daha sık görüşmek umuduyla her şey gönlünüzce gerçekleşsin..hoşça kalın sağlıkla kalın..