- 876 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
YORUMLAR
ahmed aesevi boş konuşuyor sakın inanmayın!!!!!!bunlar ahmak ve zırcahil sözler!!!
çünkü kâfirin kalbini kırmazsanız o hakikati bulamaz!evet belki size hoş davranır fakat sizin müslüman oluşunuz onun kalbinde en büyük düşman olarak hep fırsat kollar.sizin aldandïğınız nokta bana özenir belki sevgi hasıl olur onuda müslüman yapma yolu açılır gibi safsata yalan ve İLMEN bir karşılığı ve bir açısı olmayan sapık düşüncedir.
çünkü İLMİN özünde kafirlerde âşk olmaz.aşkın özünde İMAN vardır...onların yani kâfirlerin imanı sapık olduğundan aşkları sevgileri ve muhabbetleri heeeep sapıklık üzerine inşaa olacaktır.
peki onlar hiç müslüman olamazlar mı?
olurlar fakat buda iğne ucu kadar yoldur.
örneğin İngiliz bir eski sanatçı müzikteki yani tasavvuf müziğinde ki yani cansız yani Erten püften bir hakikati görüp hayran kalarak yani cansız şeylere yani tabiat gibi gökyüzü gibi taş gibi bir mapâden gibi yani yaşayarak duyarak ne yaptı Müslümanlığı seçti
yine bir diğer kimse iki deniz arasında bir perde buldu bakınız oda müslüman oldu!!eğer gerçekten bizler biz Müslüman topluluklar gerçekten hakikati müslümanlar olsak elbette ki müslüman kimsenin bakışı gülüşü nazı cilvesi işvesi ve her hareketi ve hatta giyim tarzı bile muhteşem harika yansıyacak ve tüm dünya hemen müslüman olur zaten..
fakat biz %99müslüman geçinen Türkiye'de hangi pislik ve lağım 7/24 akmıyor ki?
işte kardeşim bizim her yiyeceğimiz haram yüzümüze gözümüze kanımıza işlenip motiflenerek cazibesini ve sevecenligini yitirmiş it gibi pislik gibi bataklık gibi görüntüler oluşturduda onlar kendi bataklıklarının daha temiz olduğunu savunup sana bana düşman ve dünyadan yakmak üzere bize bakış açısı ve planı kuruyorlar!..
fakat biz onların kalbini kırdıkça taşı kayayı ve toprağı ayrıştırıp onların altın tozunu ve mücevher ziynetini görmesini sağlarız..işte o zaman onların daha çabuk kalpleri onarılır ve seni beni severler.
kâfir demek aslında ilimlerde pis adi ve namusuz ve ahlaksız ve hayasız işle günü akşam eden demektir...böyle birisini incitmek yani kovmak dövmek ve zulüm etmek HAK'tır.
ahmed yeseviye söyleyin ahmaklığı ve alçak ve namusuz kimseleri sevmeyi terk etsin.onları zerre sevmek asıl ALLAH VE PEYGAMBERİNE İHANETTİR!!!