- 379 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Az'a kanaat eden nah'ı bulur.
Kendimizi ve çevremizi algılamaya başladığımız günden beri bir fiil işlenmiştir birçoğumuzun bilinçaltına ’az’a kanaat etmeyen çoğu bulamaz’ teorisi.Hedefler inmiş,hayal kırıklıkları artmış,hedef gittikçe inmiş ve olmak istediğimiz noktadan bir hayli uzaklaşmışızdır ömür kazanında. Saçlar beyazlayıp eller benekleşince’ aslında ben böyle istemiştim de imkanlar el vermedi,elim kalkmadı,cimrilik etmeyelim dedik’ler ardın sıra dişlemiş ve hoop sırtlarda gezinti..
Bir kere toplum olarak hep kötünün iyisi mentalini taşıyoruz. Bindiğimiz taşıttan tutun temsili gönderdiğimiz vekillere ,yediğimiz aştan tutun istediğimiz özgür yaşama hakkına ’ki bunun azı çoğu olmaz’ standartların altındadır. Bugün her ay tıkır tıkır ödediğim ve güya benim görünen internetime bile karışılabiliniyorsa bunun ürünüdür.Tekne motorunun sudaki köpüğünden haz alan çocukla simitleri düştü diye elem duyan çocuğun arasındaki uçurum da bundandır.Gülmeyin tekneli velede bu bizim portremiz.(!)
Yaşadığımız ilişkilerde,evliliklerde dahi seçimlerimiz hep bu yönde.Beni yanlış anlamayın aç gözlü biri değilim. Aksine yaşam döngüsünde emeği olan herkesin verdiği emeği almasından yanayım.Ama gel gör ki yediğimiz kazıklar aslında bizden çalınanlardır.Ve bu çarka değnek sıkıştırmadıkça çalınmaya devam da edecektir... Sevgiler.
YORUMLAR
Ailece çayımızı yudumlayarak tekrar tekrar okuduk. Kaleminizdeki akıcılığı ve samimi ifade tarzını tebrik ediyoruz sevgili yazar. Güzel seslenişler bunlar, yüreğinize sağlık. Çokça sevgiler:) Hoşkalın..