Mutlu Etmenin Gizemi
İnsanları mutlu etmeyi seviyorum ; en çok da mutsuz olduğum sıralar da... Kendisi mutlu değilse
başkaları da mutlu olmasın düşüncesiyle insanların hayatına müdahale eden psikolojisi bozuk insanlar da var tabii. Neyse ki ben aksine, mutlu değilsem, en azından başka insanları mutlu etmek için çabalamayı seviyorum. Gönül isterdi ki herkes mutlu olsun ; ben de dahil. Fani dünya işte, kiminin mutluluk ile harmanlanmış kaderi vardır, kiminin de mutsuzluk ile...
Kader, değiştiremediğimiz en önemli olgu. Belki de, yaşamak zorunda olduğumuz bir yol, diğer bir deyişle bir çizgi. Her insanın yaşam gayesi farklıdır. Kimi insan bir şey uğruna, kimi insan da bir hiç... Üstümüze düşen, kaderimizi en olması gerektiği gibi yaşamak. İyi ya da kötü, sadece yaşamak ; inkârsız ve isyansız sürdürmek.
Güzel yaşayışlara ve insanlara mutluluk dağıtmak ümidiyle.
*Enes Demirci*
YORUMLAR
mutluluk?! ... kişiler mutluluğu nasıl arar?...herşeyin helali ile olması haliyle tabiiki..gerisi hüsrandır,kandırmacadır...kişi kendini kandırır ve egosunu tatmin eder... başkalarını kullanmakla...mesela bir yetimin başını okşarken ruhunu okşarsın kalbini kazanırsın dokunduğun şey çok önemlidir ve dokunurken sevgi aşılamışsındır...gayesi rabbin isteğidir...sevginin birde şeytani yanı vardır ..anlık saatlik veya günlük ..bir heves..sence mutluluk mudur diye bana sorsalar şeytan ayrıntısında gizlidir derim... kullanma kulavuzunda da der ki ütülenmeye gelemez geçiçi mutluluklar ... tabiiki kırışık gezmeği sevenlerinde mutlu olma ve edilme hakkı vardır...düzenli raflar çok daha güzel durur.üçü birarada gibi..
kısa ve öz...lakin çok anlamlıydı anlatılmak istenilen Azerbeycandan selam olsun genç arkadaşıma:))
eDmrc
Bir lokma yemek buluyoruz, ondan sonra onun fazlasını istiyoruz. Hâlbuki o an unutuyoruz öncesinde o bir lokmayı da bulamadığımızı. Ne mutlu zerrenin şükrünü bilenlere, bilmeyenlerin vay hâline. Bu "Mutluluk" konusu uzar da gider, çok köşeye dokunur kenarları, bitmez yani :) Mutluluk için diyebileceğim, insan bir şekil de mutlaka mutluluğa dokunabilir. İyisiyle kötüsüyle, mutlaka bir köşeden dokunabilir.
Sevgi ve saygılarımla...