- 5638 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
TOPLUMSAL DEĞERLERİMİZ
İnsanda ki ruh hali sürekli değişiklik içinde devam etmektedir.Bu ruh hali içinde bulunduğumuz zaman ve mekana göre farklılaşmakta ve hayatımıza yön vermekte büyük rol oynamaktadır.Şimdilerde toplumda söyle bir komplike yaşam tarzı hakim; İnsanlar kendi kimliklerinden uzaklaşmış olaylara egoistçe bakmaya başlamış,Entemolog yaşam tarzı,bir misyonu olmayan günü birlik yaşam süren insanlar totluluğunu halini almıştır.diyebilirsiniz neden bu kadar karamsar bakıyorsunuz topluma ;kabul ediyorum karamsar baktığımı ancak; insan gördükleri karşısında karamsar bakmamak için erkin,vurdumduymaz bir şahsiyete sahip olması gerekir.kendi benliğimizden uzaklaşmış,avrupai yaşam tarzı başlığı altında yapmadığımız şey kalmdı.Kültürümüzü yozlaştırdılar,örf ve adetlerimizi bizden uzaklaştıryorlar,insanların kapalılığı doğuluk (cahillik) açıklığı (batılılık) kabul etmesi sizce buna büyük bir örnek değimidir?tabi bunların hepsi bir süreçtir ki bu süreç hala devam etmekte ve bunu halkımız görse bile sorumsuzca davranmakta görmezden gelmektedir.Bu süreç bu şekilde devam ederse zamanı geldiğinde bizlere dikteyle empoze edecekler ve kaçılmaz olcaktır bütünüyle yozlaşmamız.Ben derim ki gelin kardeşlerim Muhafazekar yapımız kaybetmeden kendi özel değerlerimizi izole edip yolumuza rasyonalist,pragmatist ilerici bir düşünceyle devam edip bizim değerlerimize gıptayla bakmalarını sağlayalım.saygılarımla.. F.Murat TABUR.