BU GÜN SENİN DOĞUM GÜNÜN
Kaç yılın geçti bu limanda sorsam söyler misin?Kaç gece ölesiye sustun sen yaşayamadıklarına anlatamayarak özlemlerini,kaçıncı kadehi devirdim o sahil meyhanelerinde ve kaç gece saklında ağladın geleceğine…
Bu gün senin doğum günün.
Bu gün de o günler gibi sıradan bir gün işte.Tıpkı o günler gibi yaşayacaksın.Tek bir ayrıntı değiştirebilir yalnızca.Hani o kimsenin yanında duyamayacağın ilk sıcaklığı hissettiğin gün.Kimsenin bir daha asla sana onun baktığı gibi bakmayacağı,saçlarını okşadığı gibi okşamayacağı,kokunu içine hapsedercesine koklayamayacağı bir gün.
Bu gün senin doğum günün.
Güneş aynı güneş bak bu gün de,denizler aynı deniz,rüyalar her gece görülmeye alışılmış insanlar sahte belki.Belki yıllarca geçtiğin o evinin önündeki dilencinin hala bir ekmeğe ihtiyacı var.Bir yerlerde hala birbirine kıyıyor insanlar.Sevdalar hala yarım yaşanıyor belki ya bu kez olursa diye…Her şey aynı sen bile ama unutma…
Bu gün senin doğum günün.
Gücün yeterse karşıla hüzünlerini sevinçlerinle.İçinde hala bir umut varsa bağır sevdanı ,yaşanmamışları,kuytularında sakladığın kırılganlıklarını ve dayan ha gayret de kendine.Böyle geldi böle gidecek demeden önce son bir şans ver sevip terk ettiklerine.Anneni daha bir özle özümse.Sana bırakabildiklerini düşün büyüt içinde.Uyumak için gittiğinde yerine bu günde dilinden dökülen tek sözcüğün olsun anne.
Bu gün senin doğum günün.
Birilerinin adına günah,birilerinin adına kötü alışkanlık dediği ,Hayyam’ınsa tek bildiği o asmanın kanını kaldır bu gece şerefine.Kendine bir mektup yaz ben bu hayatın neresindeyim diye.En sevdiğin şarkıları dinle.Dinle ki hazlanasın ,kaldır ki kadehi şerefine kadehten umut damlasın,yaz ki sana sadakat olsun …
Bu gün senin doğum günün…
Kutlu olsun!....
YORUMLAR
Bu gün senin doğum günün.
Birilerinin adına günah,birilerinin adına kötü alışkanlık dediği ,Hayyam’ınsa tek bildiği o asmanın kanını kaldır bu gece şerefine.Kendine bir mektup yaz ben bu hayatın neresindeyim diye.En sevdiğin şarkıları dinle.Dinle ki hazlanasın ,kaldır ki kadehi şerefine kadehten umut damlasın,yaz ki sana sadakat olsun …
Bu gün senin doğum günün…
Kutlu olsun!....
yüreğine sağlık.
Bugün senin dogum günün
Günes dogdu bugün senin icin
Dostlarin sevdiklerin seni kutlar
Dogan günesin mutlulluk getirsin
Tüm güzellikler seni bulsun.........
Kendine bir mektup yaz ben bu hayatın neresindeyim diye.
En sevdiğin şarkıları dinle.Dinle ki hazlanasın ,kaldır ki kadehi şerefine kadehten umut damlasın,yaz ki sana sadakat olsun …
Bu gün senin doğum günün…
Güne güzel denk düşen, her canlının özel günü doğum günüdür...yazar yine kalemin yüreğinin bileşkesiyle sunmuş yazısını..Keyifle okumak düştü bize.
Kutluyorum yazarı.