- 1204 Okunma
- 12 Yorum
- 1 Beğeni
BU MÜBAREK GÜNDE KAFAMI TAKTIĞIM ŞEYLERE BAKIN ALLAH'INIZI SEVERSENİZ.
Yok arkadaş var bende bir arıza...Bu gün Sevgililer Günü, ben nelere takıyorum kafayı:
1- Başbakanın mecliste ’ Başı örtülü bacımı yerlerde sürüklediler, ona hakaretler yaptılar ’ Diye anlattığı Kabataş olayının görüntüleri ortaya çıktı. Ortada ne saldıran var, ne darp edilen. Kadın kocasını bekliyor, sonra kocası geliyor, beraberce oradan ayrılıyorlar.
Şimdi:
Kadın bir ifade veriyor ve suç duyurusunda bulunuyor . Kadının anlattıkları dehşet verici bir durum ve ülkenin başbakanı o ifade üzerine ’ Benim başörtülü bacıma saldırdılar ’ Diyor.
Bir gazeteci: (Radikalden İsmet Berken ) ’ Orada bir takım şeyler olmuş, ben videosunu gördüm. Bir şeyler var ama öyle abartıldığı gibi değil diyor.
Devletin adli tıbbı kadına darp edildiğine dair rapor veriyor.
Ve son durum: Kanal D de yayınlanan görüntülerde hiç bir şey yok.
Dolmabahçe Camiinde içki içilmesi olayı da yalan çımıştı zaten.
Bu durumda?
Sevgi tomurcukları ve barış kelebekleri olan Gezi Eylemcileri tamamen aklandılar. Zaten savcı da ne demişti en son olarak - Özetle söylüyorum- ’ Yahu eylemciler polise mukavemet etti diyorsunuz ama hangi eylemci, hangi polise mukavemet etmiş, hangi polise taş atmış, hangisine küfretmiş bir tane bile polis adı söyleyemiyorsunuz. Böyle dava olmaz ’
İyi de yahu 28 Mayıs 2013 te başlayıp fasılalarla günümüze kadar gelmiş olan bu olaylar aslında Rio Karnavalı mıydı? Anlamadım ki. Bizim hain , zalim ve bir o kadar da faşist olan ve dahi katil polisimiz masum karnaval komitesini mi gaz manyağı etti yani?
O yangılar da karnaval ateşiydi sanırım.
2- Kafamı taktığım bir başka husus:
Aga biz her türlüsünden enerji santraline mi karşıyız yoksa enerji santrali yapmak için seçilen yerlerin seçimine mi?
Baktığım zaman gördüğüm manzara şu:
Nükleer Santrala Hayır.
Hidroelektrik Santrala Hayır.
Termik Santrala Hayır.
Geriye hayır diyeceğimiz bir santral kaldı mı? Haaa şey vardı? ’ Rüzgar enerjisi...Ulan onun başı kel mi? Ona da ben hayır diyorum var mı itirazı olan? Hatta Güneş enerjisiyle bir santral kurulacaksa ona da hayır anasını satayım. Babanızın malı mı ulan güneş ve rüzgar? Ne hakla enerjisini alıyorsunuz? Artı neticede bu enerjilerden faydalanmak için de bir alan tahsis edilecek mutlaka değil mi?
Yok şaka filan değil...Her türlü enerji santraline hayır. Kurulduğu yerin filan önemi yok. İsterse Ağrı Dağının zirvesine kurulsun...Baksana millet ’ Falan yerde enerji santraline hayır ’ Demiyor...Öyle olsa ben hepsinden önce koşarım hayır diye. Vatandaş her türlü enerji santraline hayır diyor.
E haklılar da şimdi....Paleolitik Çağda , Homo Neanderthal’lerin enerji santralleri mi vardı? Ne güzel yaşayıp gidiyorlardı. Hiç bir din ya da tarih kitabında Adem Babamızın bir enerji santrali yapmak için uğraş verdiğine dair tek bir kayıt var mı?
O halde neymiş efendim: Her türlüsünden enerji santraline hayır.
İyi de İnternet n’olcek? Nasıl girip de tweet atceeez, dürteceeez onu bunu? İşte buna taktım. Yoksa ’Her türlü santrala hayır ’ fikrimden vazgeçmiş değilim. Hatta gsm santrallerine de hayır. Kahrolsun tüm iş yerlerindeki santral görevlileri.
Ulan hazır gazı almışım devam edeyim...Ümraniye’de Santral diye bir bölge var..Ona da hayır. Sanırım başka yerlerde de var santral adını taşıyan yerler. Cemi-i cümlesine hayır.
3- Hükümetin üç bakanı hakkında verilen fezlekeler gerisin geri gönderildi savcılığa...Kemal Kılıçdaroğlu ve Devlet Bahçeli’ninkiler ise kabul edildi.
Gel de kafayı takma şimdi Başbakan daha dün meclis kürsüsünde ’ Hukuk yok , hukuuuuuk ’ Diye bağırırken bunu mu kastediyordu acaba?
4-Hükümet, çıkardığı internet yasasıyla sansür konusunda II. Abdülhamit’e rahmet okutuyormuş.
Allah Allah...Hâla adamın ölmüş anasına küfürler edenlerin bu yasadan haberleri yok mu peki? Akıllarına gelen herkese ’O...çocuğu’ diyenler bu sansür yasasından haberdar değiller mi? Valla cesaretlerine hayran kalmamak mümkün değil. Sansüre rağmen ana avrat küfür edebildiklerine göre sansür olmasa demokratik haklarını kullanıp(!) ölmüş anneleri mezardan çıkararak bizzat tecavüz mü edecekler acaba?
Gel de kafayı takma.
Haa bir de ...Önceleri şiddetli bir hürriyet taraftarı olan Mehmet Akif, İttihat ve Terakki o beklediği hürriyeti getirdikten sonra (!) neden acaba II. Abdülhamit’e şu mısralarla seslendi?
Nasıl da kadrini vaktiyle bilemedik tuhaf iş,
Semer değilmiş o rahmetlininki meğer devletmiş.
5-Bu toz duman içinde Selo da patlattı bombasını: Önce ’ Süreç kopma noktasına geldi ’Dedi. Peşinden İP açıklama yaptı: ’ Bu sürecin sonunda müthiş bir savaş çıkacak’ Selo aldı ya pası hemen golü çaktı ’ Demokratik Özerkliğimizi ilan ediyoruz. Sürecin sonunda olması gereken zaten bu...Kendi okullarımızda kendi dilimizle eğitim yapacağız, matematik kitabımız da coğrafya kitabımız da kendi dilimizde olacak, kendi eğitimcilerimiz eğitim verecek okullarımızda’
İyi hoş da bütün bunları neden Türkçe olarak söyledi? Hâla seçim bölgelerindeki yandaşlarına hitab ederken niçin Türkçe hitab ediyor? Gel de kafayı takma şimdi.
6- Apo’nun İmralı’daki sorgusunun görüntüleri yayınlandı. İyi hoş da bu görüntülere ulaşan İP neden on beş sene beklemiş ki?
Neyse... Apo hazretleri ( Artık Sayın kesmez onu..Bundan sonra Hazret diyeceğiz kendilerine ) O görüntülerde ’ Ben en milliyetçi Türk’ten daha Türk’üm’ diyor. Vay anasına be boşu boşuna gençliğimizi Ülkü Ocaklarında heba etmişiz desene(!) Pkk kamplarına gitseymişiz, Apo hazretlerinin rahle-i tedrisinden geçseymişiz şimdiye Turan ülküsü çoktan hayata geçermiş. Ahhh aaahhhh. Bilememişiz.
İyi de kafama takıldı şimdi. Apo Türk ise biz bundan sonra kime Ermeni diyeceğiz? Bir başka kafama takılan da Apo Türk ise neden Batman’daki Atatürk heykelinin kaidesinden ’ Ne Mutlu Türk’üm Diyene ’ İfadesi onun istek ve talimatları doğrultusunda kaldırıldı? Pek çok kurumun başındaki T.C. Harfleri neden onun istek ve talimatları doğrultusunda söküldü ya da silindi? Hepsinden önemlisi en milliyetçi Türkten daha Türk olan Apo’nun gerillalarının öldürdüğü Mehmetcikler hangi ülkenin askerleriydi? Onların tabutlarına sarılan ay yıldızlı al bayrak hangi ülkenin bayrağıydı?
Ben kafayı takmayayım da kim taksın şimdi?
7-Onu bunu bırakın da asıl önemli haber(!) neydi biliyor musunuz?
Heeeyyyy Erkek milleti...Size söylüyorum...Uyumayın.
-Türkiye nüfusu 76 Millyon küsürmuş.
-İyi...
-Bu nüfusun %52 si erkek, %48i kadınmış.
-O daha da iyi.
Yok o kadar sevinmeyin hemen. 50 yaş üzeri nüfüsa sıra gelince iş değişiyormuş. Elli yaş üzeri nüfusta erkekler % 48, Kadınlar % 52 imiş.
Bu kadın milleti niçin biz erkek milletinden daha fazla yaşıyor? Bunun bir sebebi hikmeti olmalı değil mi?
Konuyu şöyle etraflıca bir irdelemek lazım. Ben fena halde taktım bu olaya.
8- Son olarak...
Milletin çok da umrunda değil, Hele de böyle mübarek(!) bir Aziz Valentin Yortusunda....Yani efendim Sevgililer Gününde. Ama Suriye’de Kırk insan öldürüldü daha bir kaç gün önce. Kimi alevi dedi ölenler için, kimisi sünni...
İnsan olmaları yeterli değil miydi? Aleviyesek aleviler, sünniysek sünniler için mi üzülmemiz gerekiyor yani? Sorunun cevabı evetse bir diyeceğim yok ama hayırsa ne diye bu insanların mezheplerini ön plana çıkarıp kırk alevi katledildi ya da kırk sünni katledildi diyoruz?
Buna da taktım.
9- Bir de şu aşağıdaki şarkıya taktım bu gün.
Canımın yoldaşı ol
Gönlüme bin neşe bırak
Beni sev öp de uyut
Ahhh
Bağrına bas kırma sakın
Ahhh
Kara sevda gibi, ahhh
Hülyama süzül
Gönlüme ak, ahhh
Sevgilim
Seni ahım kavurur
Başkasını sarma sakın
Ahhh
Sevgilim
Başkasını sarma sakın
www.youtube.com/watch?v=rwtPiu0zb5g
NOT: YUKARIDAKİ RESMİN İŞ BU YAZIYLA BİR İLGİSİ OLMAYIP O SADECE BİR FİLM AFİŞİNİN RESMİDİR FİLMİN ASIL ADI ’ KANLI SEVGİLİLER GÜNÜ’ OLMAKLA BİRLİKTE ÜLKEMİZDE SEVGİLİLER GÜNÜ KATLİAMI ’ OLARAK OYNATILMIŞTIR.
YORUMLAR
Sami Kardeşim,
Senin bu düşünceleri taşıyan kafana saygılarımı sunarım. Senin bu fikirleri taşıyan bir dostum olmandan gurur duyuyorum.
Sana ve geniş gönlüne selam olsun.
sami biberoğulları
Senin gibi bir dosta sahip olduğum için ben de gurur duyuyorum.
Selam ve sevgilerimle.
kafayı devamlı meşgul etmek...yaşlılıkta iyiymiş....alzaymır olmazmışız hocam...saygılarımla
sami biberoğulları
Alzheimer den yırtık desene...Allah başka hastalıklar bulaştırmasın o zaman..Lakin kafaya takılmayacak gibi değil ki.
Selam ve sevgilerimle.
Böyle mübarek bir günde kafana taktığın şeylere bak gerçekten. ( Gerçi takması gerekenler takmadığı için takması gerek birilerinin ) Yaw bu gün şööööle düşüm düşüm düşünüp gezim gezim gezip hatrı sayılır bir aranjman yaptırıp , üzerine de şööle bir şiir patlatıp, parasay kuyumculuktan gözlüde görsün gözsüzde boyutlarında bir tek taş ile ekonomiye can verseydin ya :))))
Bunca şeyi kafama takıp keçileri kaçırıp bir de onları kafaya takmak var sonra. E zaten hazır kafaya takılmışı da var zati :))
Haaa, İzmir'de bir semt var '' Santral '' Bari hiç değilse ona hayır diyeyim de en azından bir desteğim olsun sana.
Elli yaş üstü demişsin ya, valla ben tokadan başka bir şey takmıyorum kafaya :)))
Anayasanın, pardon kafana taktığın 9. maddeye gelinceeee, dinlerken 8 madde kafana takılmaz sanırım :))
Kafana, amaaaaann kalemine sağlık. Güzel bir paylaşımdı, zevkle okudum her zamanki gibi.
Selam ve sevgilerimle
sami biberoğulları
Hayatımde bir kez olsun ben de arkadaşlar arası yapılan bir dolar günü organizasyonunda yer aldım ve bak neler oldu.
Kura çektik..Kurada ilk ay ben alacağım dolarlar. Lakin bir arkadaşın acil ihtiyacı varmış. O arkadaş da kurada en son ay alacak. Bu arada dolar habire yükseliyor. Ben '' Dolar habire yükseliyor. En sonda almak daha karlı '' Diye düşünerekten arkadaşla sıralarımızı değiştirdilk..Dolar beş ay kadar hep yükselişte..Sonra bir başladı düşmeye. Bana sıra geldiğinde ilk zamanda alsaydım elime geçecek paranın yarısı kadar bir değere düştü neredeyse...Yalnız bu kadar da değil...Dolarları bankaya yatırdım. Bekliyorum yükselecek diye...Daha da düştü...Bu arada sıkıştım mecbureb bankadaki dolarları çektim ve bir işi, için o dolarları götürdüm bir yerlere...Bankadan aldığım dolarlardan bir tane 100 dolar da sahte çıkmasın mı? Banka geri almadı kendi verdiği doları..Neymiş bankadan çıktıktan sonra ne malum benim değiştirmediğimmiş.
O bakımdan ekonomiye canlılık deyince aman haaa...Ben ekonomi içine girersem külliyen çöker o ekonomi.
İzmirdeki santrale hayır eylemi olursa çağır beni..Kesin gelirim.
Ben en iyisi 9. Maddeye takılayım değil mi?
Selam ve sevgilerimle.
biraz geç kalmışım okumaya
neyse yine yetiştim ya
hangibirine cevap vereyim siz doğruları yazarsınız ve yazmışsınız
ben sadece kutluyorum saygılarımla
sevgililer gününü de
gerçi artık bizi ilgilendiren bir gün değil insan sevdimi her gündür sevgili günü
saygımlasınız
sami biberoğulları
Bizim sevgililer artık torunlar...Torunlar günü diye bir gün icad edelim olmazsa..Bu sevgililer günü bize göre değil.
Selam ve sevgilerimle.
BU MÜBAREK GÜNDE KAFAMI TAKTIĞIM ŞEYLERE BAKIN ALLAH’INIZI SEVERSENİZ."
Bu günde en büyük sevgili üzerinde yaşadığımız vatandır.Ondan daha büyük,güzel sevgili olur mu.Bu sevgilininde çok düşmanı olur güzel olduğu için.Herkes ona sahip olmak için türlü oyunlar oynarlar.
Ne güzel yazmışsın tüm enerji santrallerine karşıyım.Şurada ki tabiyatı bozuyor,ağaçları kesiyorlar veya başka bir sebeb söylemeden karşıyım.Yarın elektrikler bir saat kesilecek deseler bas bas bağırırlar o zaman da hangi devirde yaşıyoruz diye.
Sapla samanı ayırmak lazım,
Güneşten,rüzgardan izin almak lazım.
Sizin enerjilerinizi kullana bilirmiyiz diye...
Ölen katledilen insan onu ille sünni alevi diye ayırmak mı lazım.
Çene yazında ki gibi erkekler ancak karılarının dırdırında fazla dayanamadıkları için öteki dünyayı tercih ediyorlar bu da onların en tabii hakları...
Tebrik ederim hocam saygılarımla.
sami biberoğulları
Ne güzel anlatmışsın...
İlk kez senden bu kadar uzun yorum aldığım için bu sefer pembe gömlek senin.
Selam ve sevgilerimle.
Erkekler 50 sinden sonra senin gibi her şeye taktığı ,için azalıyor olabilirmi?
Takma arkadaşım takma. Aziz Valantin'i düşün evlendirdiği glatyötörlerin mutluluğunu düşün. Yahu sende gladyatör olsan senide evlendirirmiydi acaba. Al kafaya takacak bir konu daha.
Şaka bir yana bu ülkede kafaya takacak o kadar çok şey varki. Kafadaki askılar almaz.
bende sana şu şarkıyı yolluyorum
Bak kardeşim
Elini ver bana
Gel kardeşim
Neşe getirdim sana
Al kardeşim
Ye, iç, gül, oyna
Sar kardeşim
Kolunu boynuma
Sev kardeşim
Canım feda yoluna
Tap kardeşim
Tüm insanlara
Dünyaya geldik bir kere
Kavgayı býrak her gün bu şarkımı söyle
Sevdikçe güler her çehre
Amaçlar hep bir olsun
Kalpler birlikte
Dünyaya geldik bir kere
Kavgayı bırak her gün bu şarkımı söyle
Sevdikçe güler her çehre
Mutluluklar bir olsun
Acı birlikte
selam ve sevgiler
Ha bu arada sevgililer günün kutlu olsun. 5 sevgilinle(Cihangir, Tuğrul, Tuba, Yunus, ElifNur) SAĞLIKLI,MUTLU,UZUN, HAYIRLI ÖMÜR DİLİYORUM
sami biberoğulları
Bak bunu ben değil sen söylüyorsun...Demek ki kadınların uzun yaşamalarının sırrı umursamaz olmalarıymış)))))))))))))))
Şimdi ayıkla pirincin taşını.))))))
Duaların için çok teşekkür ediyor ben de sana tüm sevgililerinle ( Aslı, Gizem, Berat ve diğerleri ) Uzun ve mutlu bir ömür diliyorum.
Selam ve sevgilerimle.
Sağol Sami PULUR Baba...Nüfus yüzdesine kafayı takma. .Kadınlar askere alınmadığı için fazla çocuk parası almak için yazılanların kaydı mevcuttur.. Hani Almancı Şaban nın yaptığı gibi.. Erkeğe diyeceğim yok. Bu husustada bir yazı yazacağına eminim...
Saygılarımla..
sami biberoğulları
Yazılacak konu o kadar çok ki altından nasıl kalkarız bilemiyorum.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Selam ve sevgilerimle.
hocam çok etraflıca değinmişsiniz konuya hangisinden başlayacağımı bile karıştırdım aklım karma karışık oldu kafaya takılan bir değil çok var bu kafaya takılanlar baş ağrıtır hocam hangi bir sorunu çozeceğizki dereye set çeksek dolunca gene taşacak en iyisimi bilmemki kelin ilacı olsa başına sürermiş takma kafanıza diyeyim sadece saygılarımla selamlar
sami biberoğulları
Takma kafaya.
Öyle yapmak lazım.
Selam ve sevgilerimle.
sami biberoğulları
Hangi yöne dönsen bir hata, hangi yöne dönsen bir anlaşılmazlık.
Kendi hesabıma beynim duruyor bazen.
Selam ve sevgilerimle.
Dam başında saksağan
Gel bize bazı bazı
Madem yüzme bilmiyon
sevgililer günün hayır olsun.....:)
Dur hemen kızma hocam ya.
Aklınız iyi taşıyor vallahi.Ne demeli bilmem ki.
Hah buldummm
Kırk bin kere maşallah....
sami biberoğulları
Yar,deyince kalem elden düşüyor
Gözlerim görmüyor aklım şaşıyor
Lambada titreyen alev üşüyor
Aşk kağıda yazılmıyor mihriban
İşte bu yüzden. Yoksa ben de bilmez miyim Sevgililer Gününde bir aşk şiiri yazmasını...Ama Aşk kağıda yazılmıyor....
Selam ve sevgilerimle.
Selam ve sevgiler
Evvel
Sen yine de dene hocam yaaaa
Muzipliği bırakıver azcık :)