- 664 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yazan cesed
İçim acıyo lan serefsiz içim acıyo.. sensiz gecen hergünüm bana zindan.. dört duvar arasında kaldım.. etrafıma bakıyorum da herkes mutlu herkes yasamından mutlu.. bi de kendime bakıyorum ben neden yasıyorum diyorum ve sonra diyorum ki ben onun için yasıyorum..
Ben senin için varım ben senin için yasıyorum lan vefasız.! Yanında olamasam da kokunu içime cekemesem de sana sımsıkı sarılamasam da ben senin için yasıyorum..
Eger bu koskoca yüregimde sen olmasan bi dakıka bile beklemem kıyarım bu canıma. Ama sen varsın içimde yüregimde sen benim kalbimde.. ve oradan cıkmana izin vermicem. Senin ölmene izin vermicem..
Yanında olamamam öyle cok acı veriyo ki bana hiç sorma..
Ne haldeyim bilemezsin.. öyle cok acı ki halim..
Şimdi öyle yapayalnız dört duvar arasnda seni bekliyorum bitanem..Belki gelirsin ewet belki dayanamaz gelirsin diye.. belki kıyamazsın minik tavsanına..
Öyle cok özledim ki seni.. içtiğim sigarada sen,içtiğim içkide sen, gözyaşlarım sen aldıgım nefes sen.. acılarım agrılarım haykırışlarım agıtlarım sen.. sen benim herşeyim..
Ölüyorum diyorum onun yoklugunda.. ama diyo dostlarım sacmalama.. hayır sacmalamıyoum onun yoklugu bana ölüm giibi.. yanına gelmek istiyorum ama nerde oldugunu bilmiyorum..
Sana sarılışlarımı düşünüyorum da bi daha hiç gitmeyecekmişsin gibi..
Ve o kahkahalar..
Şimdi ben yaşayan bi ölüyüm..
Ve sana acı dolu satırları yazan bi cesedim...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.