14 ŞUBAT
Ben 14 ŞUBAT GÜNÜ, bir güne dair sevgilimi, sevenlerimi sevmeme günü olarak ilan ettim!!!
koskocaman 365 gün varken senede bir gün hatırlamak ve ticari zihniyeti pompalayan kapitalistlere inat...
Senede 364 gün sevgili ve sevgiler günü kutluyorum, hediyelere gelince param olduğunca alıyorum.
YORUMLAR
Değerli Dost.
Kendi nefsimi de dahil ederek bir fıkra anlatacağım ki çok bilindik bir fıkradır.
Nasrettin Hoca vaaz veriyor camide. Konu kadınların makyaj yapması..Ver veriştir ediyor makyaja...Nihayet cemataan biri dayanamıyor ve '' Ama hocam senin hatun da makyaj yapıyor '' Deyince hocanın cevabı aynen şu : '' Ama nasıl da yakışıyor gavura ''
Pek çoğumuzun ( Başta da dediğim gibi kendi nefsim dahil ) Durumu hocadan farklı değil maalesef.
Selam ve sevgilerimle.
DemAN
Teşekkürler hocam, çok sağolun
Bir eskilere bakam dedim, cevaplanmamış yorumlar gördüm:)
En içten saygılarımla hocam
Sonuna kadar katılıyorum. Özel gün adı altında kutlanan nice gün var. Tamamen tüketim odaklı, bilinçsiz ve yapay olduğuna inanıyorum. Kimseyi eleştirmek değil amacım. ve pek tabii ki herkes özgür iradesiyle en pahalı hediyeyi alabilir. Ama önemli olan sizin de belirttiğiniz gibi gönülden ne geliyorsa sunmak: İster eşine, ister sevgilisine, isterse bir başkasına.
Umut ederim ki gerçi bir hayal ama: herkesin ömrünün her günü bayram neşesi ve mutluluğu ile geçsin. Keşke daha özgür ve daha bilinçli insanlar haline gelebilsek hem toplum olarak hem de dünya vatandaşı olarak.
Kutlarım. Kısa ama inanılmaz anlam yüklü idi yazınız.
Selam olsun...
Başımız polis tekmeleri ile ezilirken İsmail Gibi
Sokak ortasında polis kurşunu ile kafasından kurşunlanarak öldürülüyorsa Ethem,
tertiplerle dört duvara mahkumken komutanlarım,
Hırsızlık örten yasalarla yok sayılırken bilincimiz..
Ayakkabı kutularından taşan çürümüşlüğümüzü görmezden gelip,
gelin kutluyalım sevgililer günün kanayan yaralarımıza tükürerek,cinayetleri görmeyerek,hatta hediyelerle taçlandıralım bütün ahlaksızlığımızı..insanın yaşama ve kendini ifade etme hakkının yok sayıldığı bu güzel ülkede sessiz kalışımız sevgiye duyduğumuz saygıdandır diyerek..
Bu onurlu duruşu yazıya döken dostum sizi saygıyla selamlıyorum.