- 872 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İMDAT KURTARIN BENİ
Bunaldım,çok bunaldım.Yardım edin. Sevgi yazayım dostluk yazayım komik anılar yazayım diyorum ama yazamıyorum. Korkum dağları geçti. Yerli televizyon kanallarındaki birbirine benzer saatler süren diziler (izlemesem de hep bir yerlerde, bir konuşmada karşıma çıkıyor.) niteliksiz yarışmalar....ve tartışmalar.karşıt basının suçlamaları açıklanan dinleme kasetleri,yandaş basında Başbakanın bağıran daha önce söylediği sözlerle çelişen küçümseyen tehdit eden sözleri.Cemaatin bedduaları,hapiste çürüyen insanlar; onların mektupları, çocukları... yaklaşan seçimler, Apo posterleri.Özerklik istemeleri; ayakkabı kutularındaki paralar.Yeni rüşvet tarifleri(Memur sivilden alırsa rüşvet ya da tersi her neyse)Aç Suriyeliler.Eminönü nde ayaklarımıza sarılacaklar...
Polisler yer değiştirdi.mahallelerde hırsızlık arttı. evde durmaya,yolda yürümeye korkuyorum
Dolar,auro arttı! Marketlerden kahvaltılık al yada sebze ağırlıklı yiyecek al elli liradan aşağı çıkamazsın.Et deterjan v.s.yok (iki kişilik)
Havalar sıcak deprem mi?kıtlık mı?susuzluk mu? savaş mı ?
İmdat kurtarın beni.........
YORUMLAR
Yazamıyorum ile başladınız ama Türkiye Gündemini ana sayfadan izledim paragrafınızda. Aylardır, yıllardır TV. kanallarından yansıyanları ne güzel izah ettiniz.. Ben de merak ediyorum kim kurtaracak Türkiye'yi...