- 901 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ TEKNİKLERLE KÜRTÇE ÖĞRENME
Hînbûna Zimanê Kurdî (Ön Söz)
Bu çalışmamızda haftalık olarak konuları işleyeceğiz. Bu öğrenme programında, haftalık olarak düzenli bir çalışma ile Türkçe’yi bilen, Kürtçe’yi hiç bilmeyenler için programladık. Yani Kürtçe’nin 0 derecesi (asta 0) olarak tanımlanabilir.
Nitekim Kurdî-der, Nûbihar-der v.b. eğitim-kültür derneklerinde Kürtçenin 1.,2. ve 3.dereceleri (Asta yekem,dûyem û Sêyem) ayrıca hocalık (mamostetî) seviyeleri ücretsiz olarak zaten verilmektedir. Nitekim bu dernekler ülkenin batı bölgelerinde, İstanbul dışındaki kentler hariç, mevcut faşist zihniyetler nedeni ile yeterince hizmet verememektedir. Biz de bu bölgelerde yaşayan Kürtler’e veya Kürtçe’yi öğrenmek isteyen, Türkçe’yi de bilen diğer kardeş halklara, Kürçe’yi sıfırdan öğretmeye çalışacağız.
Bu öğrenme programında; daha önce uygulanan dil öğrenme teknikleri dışında, ilk kez uygulanacak olan, “ÖDKUT ve SÖT” tekniğiyle, siz değerli Kürtçe Öğrencilerine Kürtçe’yi çok pratik bir şekilde, “ÖDKUT VE SÖT” tekniğinin faydalarıyla, süreci tamamlayarak, sizleri 1.derece (Asta yekemîn) öğrencisi seviyesine hazır hale getirmeye çalışacağız.
detaylı bilgi için:
e-mail: [email protected]
twitter: Bedreddînê WANî
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.