- 782 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
FATURA ÖDEMELERİNİZDE DİKKAT:
Geçen ayki iNTERNET faturamı mahalledeki( Çallı Mevkii- Antalya) bir fatura ödeme merkezinde 74.30 TL olarak gerçekleştirdim. Şubat ayında gelen faturayı ödemek için postaneye gittiğimde ’Geçen ayki faturanız da duruyor!’ demez mi bayan ( Çarşı şubesi - İsmetpaşa cad. Antalya) ?!
Hayır dedim ben geçen ayki faturamı, mahalledeki fatura ödeme merkezinde ödedim deyince;
’ O zaman ben Şubat ayını alayım, siz itirazınızı TTNET’e yaparsınız’ dedi.
ŞUBAT FATURASINI DA ÖDEYİP GEÇEN AYKİ FATURA ÖDEDİĞİM YERE GİTTİM SEBEBİNİ SORDUM?!
( BU ARADA BAŞKA BİR MÜŞTERİ İNTERNET FATURASI YATIRIYORDU, POS MAKİNASINDAN ÇIKAN MAKBUZA BAKTIM, BENİM ELİMDE GEÇEN AY ÖDEME YAPTIĞIM MAKBUZLA AYNI)
BU MAKBUZUN AYNISI BENİM ELİMDE VAR DEDİM!
BEYEFENDİ GAYET SAKİN ABONE NUMARAMI SORDU, ALDI ELİNE TELEFONU VE KENDİSİNİN BAĞLI OLDUĞU MERKEZİ ARADI; SÖZÜMONA SORDU SORUŞTURDU!
SONRA BANA DÖNDÜ; ’BEYFENDİ PARA BİZDEN ÇIKMIŞ GÖZÜKÜYOR, SİZ BİR İKİ YERE DAHA SORUN, ŞAYET ÖDENMEDİ DERLER İSE BİZ KABAHATLİYİZ, YOK ÖDENDİ DİYORLAR İSE POSTANE KABAHATLİ’ DEDİ
ÇIKTIM, 200 METRE İLERİDEKİ PTT ŞUBESİNE GİTTİM, BÖYLE BÖYLE OLDU BİR BAKAR MISINIZ BENİM BORCUM GÖZÜKÜYOR MU DEDİM.
SAĞOLSUN MEMUR İNCELEDİ, BORCUNUZ YOK DEDİ,
Burada oynanan oyun çok açık.
1) Elinizde ödemeyi yaptığınıza dair makbuzunuz yoksa hak iddia edemezdiniz
2) Başları dara gelince bir telefonla anında ödemeyi yapıp, işin içinden sıyrılıyorlar.
Ancak benim ödediğim parayı bir ay süreyle kendi hesaplarında tutmuş oluyorlar.
Bu da bir yolsuzluktur, küçüğü büyüğü yok,
’KÜÇÜK KUSURLAR BÜYÜK KUSURLARIN ANASIDIRLAR!’
BUNU YAPAN İNSANLAR CEZASIZ KALINCA, YARIN BAŞIMIZA BAKAN OLURLAR BUNLAR, O ZAMAN DAHA FENA ÇEKERİZ; ÖYLE DEĞİL Mİ DOSTLAR?! EVET GÜNÜMÜZÜN AKP TÜRKİYESİ İŞTE BU?!!!
SİZ SİZ OLUN ZORUNLU KALMADIKÇA ÖDEME MERKEZLERİNİ KULLANMAYINIZ VE MAKBUZLARINIZI SAKLAYINIZ MUTLAKA!!!
KAMUOYUNA SAYGILARIMLA...
Şaban AKTAŞ
11.O2.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.