Hiç Uğruna Alışmak
Sevmek, alışmaktır bir bakımdan... Bazen sayfalara sığdıramadığın hislerini, kimi zaman boş sayfalara bakar iken sadece aklının bir köşesinden geçirirsin. Bir zaman sonra sevginin karşılığını ihanet olarak alırsan bile vazgeçemezsin. O eskisi gibi değildir mesela... Sandığından da çok değişmiştir ; hem de bir "hiç" uğruna. Bütün kederlerinin, gözyaşlarının, alt üst olmuş yaşamının tek sebebi sadece bir hiçtir ! Varlığındaki yokluklarına alışmışsındır, ani kayboluşlarına ve sinsice uzaklaşmalarına... Senin için bir alışkanlık olmuştur bazen onu sevmek. Ne kadar güven verebilir ki sana tekrardan ; dağılan güvenine rağmen. Sadece birkaç saatlik işte, fikirler çok çabuk değişebiliyor. Sev arkadaş, bile bile sev. Bilmeden sevmek daha berbat. Görmeden yok olmaktansa, görerek erimek daha adildir. Hiç’ler bile alışkanlıktır artık ve alışmak, sevmenin acımsı bir yangınıdır.
*Enes Demirci*
YORUMLAR
eğer ki değerİ sevmişsen ... senin için veya sen onun içinnasıl olurda bir hiçlik sözkonusu olur anlayamadım ...belkide zaman gerek .....olgunluk yaşında çok daha farklı düşüneceksin mesela benim gibi:)) ......her insanın içindeki sesin sahibi vardır; bir çoçuk ...bazen o çocuk çok daha olgun olabiliyor senin gibi ....yaşı küçük lakin içindeki ses büyük bir kişilikli olabiliyor yani ... benim gibilerinde yaşı olgun fakat içindeki o ses küçüçük bir çocuk edasıyla haraket edebiliyor mesela :))...nasıl bir olgudur bilemediğim bu hiçlik..sen sen ol karşındakini hiç böyle değerlendirme arkadaşım ne sen ne karşındaki hiçliktir aranızda bir sevgi bağı oluşmuşsa eğer .... bu dünyada sadece imansız yaşamanın adıdır hiçlik bence ...değerlisindir; sadece karşındakinin yüreğini okuyacak kadar tanrı gücüne sahip değilsindir o kadar(genelleme)....böylesine hissetmek sadece şeytani duyguların birikiminin sonucudur....unutmuyalım ki ..şeytan ayrıntılarında gizlidir hayatımızın..
eDmrc
Sevgi ve saygılarımla :)