- 675 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
VAR MIDIR?
VAR MIDIR?
Acaba zamanın olmadığı, saatin vurmadığı bir yer var mıdır?
İnsanların olmadığı, gürültünün, patırtının olmadığı bir yer var mıdır?
Doğayla baş başa, ağaçlar arasında, kuşların ötüşlerinin melodi olarak yankılandığı bir yer var mıdır?
Seni kimsenin tanımadığı, dedikodunu yapamadıkları, arkandan oyun çeviremedikleri, riyâkarca bakışların olmadığı bir yer var mıdır?
Hüznünle baş başa kalacağın, hesapsızca ve hoyratça bakabileceğin ufukları olan bir yer var mıdır?
Kavganın, savaşın olmadığı, insanların bir birlerine kurşun atmak yerine sevgi dağıttığı bir yer var mıdır?
Alabildiğince mavi, yeşil renklerin olduğu, ruhunu dinlendirebileceğin bir yer var mıdır?
Daralmışlığını, yılgınlığını, yorgunluğunu atabileceğin bir yer var mıdır?
Umutların tükendiği, ruhunun sıkıldığı anlarda stresini atabileceğin bir yer var mıdır?
Yeniden dönmelerinin olacağı, hayata sıkı sıkı bağlanabileceğin, geniş derinliği olan bir liman var mıdır?
Gönül yaralarına meryem olabilecek, üşüdüğünde ısıtacak, paylaşmasını bilecek, gül yüzlü, sıcakkanlı peri kızı var mıdır?
Bakışlarınla seni anlayacak, gözlerinden ilham alacak, yüreğinin güzelliği yüzüne vurmuş bir melek var mıdır?
Konuşmasıyla, davranışıyla, erdemiyle, faziletiyle sana can olacak bir yâr var mıdır?
Omzunu koyduğunda huzuru bulabileceğin seni taşıyacak bir gönül var mıdır?
Sana senden yakın, sana nefes, oksijen, güneş olacak, fotosentezini gerçekleştireceğin su var mıdır?
Sana senden ırak, senin için dua edenler var mıdır?
Sizce var mıdır?
Böyle bir yer, böyle bir liman, böyle bir yâr…..
Mithat SAYAR
www.haberbozok.com/yazioku.php?id=663