- 701 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
İNSANAVAR DÜNYASI
Pişmanlıklar için geç kalındı. Vicdanlar karakalemlerle yağmalandı. Geriye kalanlar ise griye çalmış dudaklar ve birkaç beden ten parçasıydı. Duygular bir nehre akıtılmış kan pıhtılarıydı. Yanık kokan cümleler kapıları çarpıp çıktı. Gözler bir daha asla parlamadı, dondurulmuş bir fotoğraf karesi gibi ortalarda kaldı. Utanmaktan utanan insanlar vardı. Yerlerini insanavarlar aldı. Ortalık ezilmiş feryatlarla, parçalanmış mısraların acımtrak rengine boyandı. Her şey bu kadarla kaldı. Noktayı cümlealem koyamadı. Onlara kalmadı. Bırakılmadı...
YORUMLAR
Sürpriz üstüne sürpriz yaşıyorum bugün.
Melek, pınar ve sen.yakında Mustafa da bir sürpriz yaparsa şaşmamak lazım.
Edebiyat defteri ailesine hoş geldin güzel kardeşim..
Kısa ama uzun uzun sorgulatan ve sorgulayan, yazı dizisi.
Utanmakta, utandığından kendini saklar oldu..
Yüreğine sağlık.
Sevgi ve selamlarımla.
Swadharma
Daha nice sorgulamalar var şu küçücük insancık dünyamda benim.
Zamanla, yazdıkça güzelleşmeye..
Sevgili Şeyda Kardeşim;
Kısa ve öz anlatım. Dirençli olmak duyarlı olmak sürekli sürdürebilir duygularla mücadele etmektir yaşam doğru bildiğinden hiç taviz vermeden yalanlara kanmadan savaşmaktır. Özellikle şu satırı seçtim
'utanmaktan utanan insanlar vardı.' Edebiyat Defteri Ailesine hoş geldiniz kardeşim.
Sevgi saygı ve selam ile.
Swadharma
Hoşbuldum. Hatta pek hoş buldum. Burayı, Hikmet abimi, seni..Daha yeni başladık. Hadi hayırlısı...
:)