DEVLET ADAMI
07.05.2008 tarihinde G.Okan PMY okulu Bahar şenliğine katıldım tek kelimeyle harika öğrencilerde bir neşe bir heyecan; gösterdikleri akrobatik hareketlerle, sergiledikleri tiyatroyla, sundukları stentaplarla ve temsili taklitlerle göz dolduruyordu.
Doğrusu öyle bir düzeyde taklitleri canlandırıyorlardı ki hem seyirciler gülüşüp eğleniyorlardı hem de kısmi bir mesaj içerikliydi .Tek kelimeyle sanatın ta kendisi. fakat ne saklayayım Milli Eğitimin okullarımızda öğretmenler ve okul idaresi öğrencilere bu derece hoş görüyle bakmazlar, ortamı bende paylaşıyorum,biliyorum.İşte bu ortamın oluşmasında en büyük pay sahibi olan okul yönetimini ve özellikle de okul müdürü Mahmut ÇAKIR Beyi candan tebrik ediyorum.Öğrencilerin bu ifade özgürlüğüyle yetişmesi, yarın polislik hayatlarına da yansıyacağına inanıyorum ve şimdiden gelecek adına kendimi mutlu his ediyorum.Bir anekdot paylaşmak istiyorum;sene 1990 Ankara Polatlı Top Füze okulunda Yedek Subay Öğrenciyim, Ankara’da Eski Bakanlarımızdan akrabam olan Sabahattin SAVCI’nın evine misafir olmuştum (Ruhu şad olsun rahmetlik oldu) ayrıca Siyasal Bilgiler muzunu olup da Komiser yardımcısı olarak atanan bir bey efendi de misafirliğine gelmişti , iki laf muhabbet ettik, şöyle bir özeleştiride bulundu “Ya hayret ediyorum biz vatandaşın huzur ve güvenliğini sağlamakla yükümlüyüz, vatandaş polisi görünce irkiliyor, ürküyor.Ne edip edip bu imajı silmek, yok etmek lazım” demişti.İşte yıllar sonra bir Emniyet Amirimiz G.Okan PMY Okulunda bunu gerçekleştiriyor ne mutlu bize ki bu günleri de gördük baksanıza, yarın bu polislerimiz ülkemizin dört bir yanına dağılacaklar ve gittikleri yerlerde birer örnek teşkil edip güven oluşturacaklar, biz de vatandaş olarak daha çok mutlu ve huzurlu olacağız.
Yüksek Okulumuzun Müdürü bu sene çok çok güzel bir çalışma daha yaptı diyebilirim 50 okuldan fazla, en az ellişer öğrenciyi yemekle, hediyelerle ağırladı ve polis vatandaş kaynaşmasını sağlamaya çalıştı.Bu güzel çalışmayı anlatacak ifade bulamıyorum İşte Devlet Adamı budur diyorum kendilerine selam ve sevgilerimi sunuyor, bu mutluluğumu sizinle paylaşmaktan kıvanç duyuyorum.
E.KAYA
YORUMLAR
Tabi bir arada güney doğuda eğtim vermek yerine doğruyu yanlışı anlatmak yerine kendilerine taş atan çocuklara muz dağıtmışlardı sonracıma METİN GÖKTEBEYİ bir karış duvardan düştü öldü diye bize yuturmaya çalışmışlardı efendime söyleyim basının gözü önünde bir ünvst öğrencisini kapalı bir otoparka sokup sohbet etmişler di!!!
ya polis teşkilatının bu sempatik tavırlarını yakınlığını sevip övmiycezde napaıcaz en son malum 1 mayısta hastane bahçesinde zaten babasının kucağında kuyrukta dr sırası bekleyen çocuğun haline acıyıp gaz bombası atıp yeni bir tedavi yöntemi uyugulamışlardı !!
Ağzıyla kuş tutsa emniyet yok ben almıyım onlar olmadan kendimi daha güvende hisediyorum
harika bir imaj yaptılar.gerçekten bende canı gönülden kutlarım.
polisden neden ürksün halk.aksine çok sempatikler.
hele hele gaz maskeleriyle yerde yatan kadına akrobatik hareketlerle tekme atmaları çok çekici.
ya çay bahçesinde bir bayanla oturan adamı tokatlamaları yok mu
işte BUDUR dedirtiyor.
aksesuar olarak ellerinde taşıdıkları coplar göz dolduruyor.yılın modası.şimdi sokak çeteleri de aynı modayı takip ediyor.
oğlum karne hediyesi olarak cop almamı istedi.tabii ki takdir getirirse alacağıma söz verdim.
hep türküyü merak ederdim.karakolda ayna var mı yok mu diye.bir polise sorunca öğrendim olmazmış aslında.sebebi malum.
neden ayna yok başka bilen var mı.yoksa söyleyeyim mi?
"“Ya hayret ediyorum biz vatandaşın huzur ve güvenliğini sağlamakla yükümlüyüz, vatandaş polisi görünce irkiliyor, ürküyor.Ne edip edip bu imajı silmek, yok etmek lazım” "
Nedenini sorarsanız: TAMAMEN DUYGUSAL.
Siz önce Ergenekon gibi çeteleri çökerteceksiniz,
kaçakçıkların işlerini başlarına yıkacaksınız,
sonra da ülkeyi karıştırmak isteyenlerin çocukların ellerine kadar düşürdükleri bombaları yakalayacaksınız,
metroda hayatınızı hiçe sayıp çıplak ellerinizle bombayı devredışı bırakacaksınız,
yolsuzluk yapanları, çalıp çırpıp ülkeyi soyup soğana evirmeye bağımlı hale gelmiş insanların tekerine çomak sokacaksınız,
sonra da MEDYA'dan sizi, yani polisi, gerçek kimliğinde, çamur atılmadan gösterilmesini bekleyeceksiniz. Çok şey istiyoruz galiba, medyanın yaptığı bu karalamadan binlerce kişinin evine ekmek giriyor(Haram da olsa) Yani işin içinde çok işler dönüyor...
BUDUR!!!
bu imajın yıkılması zor. son 1 mayıs'la polis teşkilatı aslında bu imajdan memnun olduğunu isbat etti bana kalırsa.
yere düşmüş bir kadın eylemsiz ve acı içindeyken suratına yediği tekmenin acısını hangi akrobatik gösteriyle unutabilir.
üzgünüm ben çocuğuma sakın güvenme kimseye diye öğretiyorum. güvenmemeli.
Allah'tan başka yardımcımız kalmamıştır biline.
saygımla...