ah bu gidişler
Yalnız olmasanız da yalnız hissedersiniz kendinizi eğer sevdiklerinizi kaybettiyseniz. 2013 pekte iyi bir yıl değildi sanki. hep bi üzüntü hep bi acı vardı. 2014 de pek iyi başladı denemez. en sevdiklerim hep gitti. bazıları geri dönmemek üzere bazıları zaten dönmesinler. yazık değil mi bize? hani hiçbir şeyden habersiz geride kalanlara. işte ne kadar çok seversen o kadar acı oluyor sonu. sanmayın ki en büyük acı aşk acısı yanılırsınız. biri vardır sizin için onun için canınızı verirsiniz. belki baba, anne, evlat belki dede, anneanne eşdir. yalnizca onu düşünürsünüz bir gün gideceğini bile bile bağlanırsınız. ah gitti mi de öyle perişan olursunuz ki ama güçlü durmak zorundasınızdır. acını bile doya doya yaşayamazsın hep içinden ağlarsın kimse duymadan kimse görmeden. en kötüsü işte bu bence. teselliyi cennete gitti diye buluruz. züürt tesellisi midir bilemem ama mutluysa dönmez. eee gidenler de dönmediklerine göre mutlular. yazmak ister insan. tüm bunları paylaşmak ister ki içinde kalmasın daha fazla kalbi yorulmasın. ya dinleyeni yoksa ya bin kişi de dinlese anlamıyorsa anlatıcı ne yapsın. sınavları vere vere tükeniyoruz her zaman daha iyisi için çabalıyoruz. ne kadar yalnızız desek de bizi sevenlerin olduğunu biliyoruz. hayata da bunun için tutunuyoruz sevenlerimiz ve sevebileceklerimiz için...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.