- 1711 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
özür dilerim
Özür dilerim..
Allah benim belamı versin seni unutmaya çalıştım affet beni ne olur..
Senden asla vazgecmeyeceğim dedim unutmayacagım seni dedim sana söz verdim..
Allah beni kahretsin ben nasıl böyle bişey yaptım nasıl cesaret ettim böyle bişey yapmaya..
İçmiştim, evet çok içmiştim o gün..Belki de içtiğimdendir belki de sarhoş halimle yaptım böyle bişey..
Ama yapmamalıydım,seni unutmaya calışmamalıydım.. İçmemem gerekti..
Özür dilerim sevdiğim.. Beni affet..
Sana yaşattıklarım için affet beni. Seni üzdüğüm zamanlar için özür dilerim..
Ve sana her baktıgımda ’seni seviyorum’ diye haykıramadıgım her gün için ayrı ölüyorum..
Belki de hata bende idi.. Belki de beni terkedişine ben sebep olmuşumdur.. Ama bir neden bulamıyorum beni terkedişine.. Hata sende olmalıydı.. Çünkü kendimi suclasam ölüme kadar giderdi..
Sen beni öldürdün aslında. Ama ben hala sürünüyorum.. keşke bende kendi kendimi öldürsem amaa yapamıyorum.. çünkü içimdeki sana kıyamıyorum be sevdiğim.. Diyemiyorum ki sil at onu kalbinden..Bunu sadece içtiğimde söyleyebiliyorum çünkü o zaman daha cok yanıyor canım..
Bak sevdiğim sevgililer günü de yaklaştı.. şimdi ben sensiz mi gecireceğim bu günü..
Yine olmayacaksın yanımda..
Ve yine hediyemi veremeyecegim sana..
Hani demiştim ya sana ’sen bana gönderilmiş en büyük en degerli en kıymetli ve en güzel hediyesin’ diye..
Ama şimdi yoksun ya sevdiğim, ne önemi var ki aldıgım hediyelerin..
Belki şimdi yoksun yanımda, ama düşünüyorum da belki gelirsin sevgililer gününde yanıma.. yine bana en güzel hediyeyi yani seni getirirsin bana..
Neyse gördüğün gibi hayal gücüm cok geniş yine hayal ettim seni yanımda..
Biliyorum gelmezsin ama yine de bir umut işte..
Sen gelsende gelmesende bekliyorum seni hep aynı yerde..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.