- 624 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
YAZMAK
Yazmanın bu kadar keyifli olduğunu bu sayfaya başladıktan sonra anladım. Senelerce yazmaktan, başkalarının bir okur musun yazdıklarımı demesinden kaçındım. Hele hele hem yazar hem de şairim diyen benim gibi kırkından ellisinden sonra yazanlardan hemen uzaklaştım.
Oysa şimdi bilgisayarın karşısına geçip bu sayfayı açtım mı içimden yazmak geliyor ki yazdıklarımı çoğu kez siliyorum. Neden mi ? Ben edebiyatı kurmaca diye düşünürüm. temelde insanın kendisi,yaşadıkları olsa da edebi eser kurmaca olmalı yazarın hayalleri sanal düşünceleri olmalı yoksa kendi hayatından yazmak, çevremizdekilerden yazmak televizyonun magazin haberi veya polis raporu gibi olur diye düşünürüm. Bu yüzden yazmak istemiyorum.bakıyorum ben de kendimden kopamıyorum.
Başta yazmak hoşuma gidiyor dedim, gerçekten de güzel... Kafandan geçenler yazıyla ölümsüz oluyor. Bu çok güzel hele bir de okunduğunu biliyorsan daha da güzel.
Şu sıralar siyaset karışık ekonomi ne olacak Türkiye ne olacak bu sıkıntılar içinde aileniz günlük yaşamınız sorunsuz geçsin,güzel yazılar hepimize aydınlık versin dileğimle...
YORUMLAR
Kalemi almışken elinize size tavsiyem içinizden ne geliyorsa yazınız. Ben içten gelen her doğal yazıyı keyifle okuyorum. Burada çoğumuz amatör yazarlarız. İçimizi ruhumuzu yansıtıyoruz. Yazdıkça aydınlığa yol alıyoruz. Yazmak keyiflidir. Okumak ayrı bir keyiftir.