- 1072 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
17 ARALIK DARBESİ VE AKLA TAKILANLAR:
Başbakan dedi, 27 Mayıs, 12 Eylül, 28 Şubat gibi 17 Aralık da bir darbedir. İnanmak istiyoruz.
Başbakana inanmakla birlikte aklımıza takılan sorular var... Cevap arıyoruz.
Bu bir darbeyse elebaşı kimdir. Hadi dışarda diyelim, İkinci üçüncü elebaşıları kimlerdir?
Tam bir buçuk ay geçti. Kaç kişi tutuklandı? Kaç kişiye soruşturma açıldı?
Tutukluların isimleri?
Darbeciler arasında haberleşme nasıl yapıldı? Bant veya yazışma örnekleri var mı? MİT verdi mi?
Darbecilerin suç unsuru olan hangi fiiller gerçekleşti?
Darbecilerin işlediği bu suçlardan dolayı ne gibi işlemler yapıldı?
Darbeyi devlet güçleri bastırdığına göre, nasıl haber alındı? Nasıl bastırlldı?
Darbecilerden bürokrat olanlar hakkında değişik atamalar dışında ne gibi işlemler yaptınız?
Darbecilerden siyasi uzantıları kimlerdir, ne gibi işlemler yapılmıştır?
Darbecilerden Askeriyemiz içinde uzantıları hakkında neler yapıldı?
Darbecilerin sivil uzantıları hakkında ne gibi işlemler yapıldı?
Darbecilerin medya ayağı deşifre edildi mi, kaç tutuklu var, ne işlem yapıldı?
Darbecilerin işadamları veya sermaye ayağı deşifre edildi mi? Ne işlem yapıldı?
Darbecilerin bazı masum vatandaşları tutukladıları da anlaşıldı. Hani o vurgun operasyonları! Darbecilerin hışmına uğrayan ve soyguncu gibi gösterilen masum vatandaşlar neden hala içerde?
17 Aralıkta içeri tıkılarak büyük bir hata işlendiğine göre, bu masumlar hakkında neler yapıldı?
Bir gecede faizleri 3 misli arttırıp fakirlerin belini kıranlar da darbeci midir değil midir?
Başbakanın iradesi dışında faizleri arttıran Merkez Bankası yönetici ve elemanlarına ne işlem yapıldı?
Darbeciler kısa bir sürede dövizleri yüzde 35 arttırdılar. Bu suçları karşılıksız mı kalacak?
Darbeci olduğu anlaşılan kaç kişinin devletle ilişiği kesildi?
Bir gecede fakirin cebinden yüzde 35 çalıp zengine veren darbeci ve çeteciler için ne işlem yapıldı?
Hükümet içine sızan veya sızmaya çalışan darbeci var mıdır? İsimleri nelerdir?
Gözaltına alınan darbecilerin yargılamaları ne zaman yapılacak?
Henüz tutuklanmayan darbecilerin delilleri karartma ihtimali yok mudur? Neden serbest dolaşıyorlar?
Kaç darbeci hakkında yurt dışına çıkma yasağı konuldu?
Yüzde 35 develüasyonu darbecilerin yaptığını söyleyen başbakan kaç isim verdi, ne işlem yapıldı?
Başbakan darbe dedi, inanıyoruz da, bu sorularımız bizi tereddüde sevkediyor. Açıklar mısınız?
Darbeciler için sorduğumuz bu soruları sormak Meclisteki Milletvekillerinin görevi değil midir?
Ekrem ŞAMA
(Twitter mesajlarımdan alıntıdır...)
YORUMLAR
İzliyorlar, kutu diyorlar, rüşvet diyorlar, yolsuzluk diyorlar.. Seçim diyorlar, oy diyorlar...
Kimsenin Kudüsten haberi yok.
Mutlaka aklımıza takılacak sorular. İnsanîliğini, ırkını inkâr ettirenin neye hizmet olduğunu düşünüyoruz tabiî, aklımıza takılıyor. Umursamıyoruz sonra. İsrailoğulları bugün vâr olmadılar ki. Üzüntümüz düşünememekten yana. İllâ çıkıp biri:
"şöyle şöyle oluyor da şöyle diyorlar da.."
mı demeli. Akledemiyor mu insan kendi başına, çoban mı lâzım illâ.. İllâ ki birilerinin açıklama yapması gerekir ama açıklama bindörtyüzyılevvel yapılmadı mı..
Suriye daha dün yıkılmadı mı, Esad ne dedi.. Mısır ne oldu? İran peki? Türkiye'ye söz geçirilemeyeceğini daha anlayamadılar ama ve tabiî bizim Türkiye'miz de anlamamakta ısrar ediyor bunun kutu dolar eur para makas meselesi olmadığını. Körler sağırlar birbirini ağırlar. Öfkeliyiz sebebi hakîkatle ilgisi olmasa da savaşırız, niye.. Biz hakkımızı yedirmeyiz..
Yazınız düşündürüyor, muhtemel sebepler üzerinde zihin jimnastiği diyelim. En önemlisi de bir vatan var henüz elimizden almadıkları, duâ edelim.. Ve ediyoruz da. Bugün televizyon avaz avaz.. Kimse sokakta ne olduğunu, evinde oturanların ne düşündüğünü bilmiyor. Görecekler muhakkak devirmenin öyle kolay olmayacağını... Bir savaş varsa millet, Amerika'ya gidip havadisle dönüp sözde yeniden doğdum diyeni gömmeyi bilecek târihe..
Esen kalın...
**Havin_** tarafından 2/6/2014 3:38:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sözü özetlersek;
Bir iktidarı devirmenin tek bir yolu vardır.
Bu ne hırsızlıktır,
ne rüşvettir,
ne yalandır,
ne hilekarlıktır,
ne terördür,
ne de kanunsuzluktur.
İktidarı devirmenin tek yolu ekonomik düzeni bozmaktır.
Ekonomi rayında giderse,
bir Allah'ın kulu bu konuda başarılı olamaz.
Dünya ve tarih, bu durumun örnekleri ile doludur.
17 Aralıkta yapılan işte budur.
Gerisi fasaryadır.