- 2813 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ayrılık...
Ayrılık işte insana herşeyi söyletir...
Canın o kdar acır kii ne yapacagını bilmezsin....
Göz yaşı dökerek bir şeyler söylersin onunda canını acıtmak için fakat unuttuqun bişey
vardır...
Seni bırakan insanın canı acımaz..!
zaten seven biride bırakmaz yalandan sevenler bırakır...
Sevmek herkezin bilecegi bir iş deqildir...
Hak etmeyenler hep sevilir hak edenler ise sadece sever....
Seversin delicesine sadece seversin yeter ki beni bırakmasın dersin
ben ikimiz için severim dersin ama yetersiz oLur...
Çümkü seni sevmeyen biri bırakır bırakır sen bunu kabullenmek istemesende bırakır...
Sen ne kadar kabullenmesende bittmiştir bu ilişki sen ne kadar uqraşşsanda kendini kandırsanda
Bitmiştir..:(
Belkide seninle vakit qeçirmek için birlikte olmuştur diye düşünürsün ve sonra boşver
ben sevdim yaa seviyorum yaa o bana yeter diye kendini avutursun...
Avutmak zaten hep terk edilenlerin işidir...
Gitmee diye haykırırsn fakat anlamsız kalır çünkü o seni duymaz anlamz seni sadece gerçekten seven biri anlar...
Zaten gidenler ise hep seviyorum diyenler deqilmidir ?
Sevmek kalbi olan birisi için geçerlidir ama onun kalbi yoktur aslında vardır ama sana karşı yoktur...
Dedim yaa ayrılık bu insanı öyle bi değiştirir kii sen bile kendini tanıyamaz hale qelirsin...
Biri gelip yarın kıyamet kopacak dese başını döndürüp bakmazsın bile...
Herkezin seni bırakacağını düşürsn ve korkarsın bidaha sevmeye herkezi onun qibi qörürsün
kaçarsın anlamsızca aglarsın gözlerinde yaş kalmaz ama yine ağlamaya dewam edersin...
Ayrılık işte ayrı yazılır derler yaa asLında ayrı yaşanır kimsenin haberi olmadan , kimse bilmeden yaşanır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.