- 1091 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EY YUREK
EY DERDI GAM EDEN YUREK .
. SEN GALU BELADAN RAHMETI CANANDAN BIR NEFES DEILMISIN..
OYSA BUTUN HUZNU KENDINE ELBISE ETTINDE HAKTAN KENDINI YIKLMIS BIR MATEMI GECE YAPARSIN SIYAHLAR ICINDE..
SANARMISINKI GOZ GORMEZ ..
SENI GOREN ALLAHU TEALAYI NASIL UNUTURDA BIR DUNYA HEVESI ICINDE TAMURAN EDERSIN KALBI ZIKRULLAHI NEFERINDE.. HADI UYAN EY GONUL .
. HIRADAN ESEN BIR RUZGARLA HICRETI SEMASINDA CANA ASK ILE BAHTIYAR OL ..
ONCA SALIHATLAR OKUNDU . ONCA KERVAN GECTIDE SELAM VERMEDIMI ..
HASRTEINI COL YURDUNDA HANGI SEHRIN SOKAKLARINDA KENDINE MEDET TUTARSIN EY GONUL.
AH SU FERYADA DAMLA DAMLA PURYANI TEVAZULUKTE KENDINDE OZUNU CANINI HICE SAYAN INSAN VARLIHI ..
SEN BILMEZMISIN ONCA SELA OKUNURDA HALA BEN YASARIM DERSIN.. SAY BIR TORTUNUN ENGIN DERYASINDA KAC VUCUD ENEL HAKTAN INNA LILLAH DIYEREK KEFENE SARILDI..
SAY BIR CANIN OZUNDE RAHMANA DIRILISTE VE INNE ILEYHI RACIUNDAN RAHMANA SOZ VE ADETINCE LE ILAHE ILLALLAH DIYEREK KABRISTANA SARILDI.. .
. EY GONUL .
DOST DIYEREK GITTIHIN MENKIBENDE SANA ESLIK EDEN SU ARSI TITRETEN SEMAVATI HUZNUN SEVINCIN ASKIN FILIZLENMIS CAN HANESINDE RAHMANA SECDE ETMEDIMI ONCA RUHLAR ONCA MELEKLER ..
HIC BILMEZMISIN ALLAHA TESLIMIYETTE SALLU ALEYHI VESELLIMU TESLIME .. EY IMAN EDENLER ALLAHA TESLIM OLUNUZ DIYEN DAVETI ..
SEN HALA NE SIKKA GIRERSINDE GURULANIR OLMEYECEK GIBI SIKINTI VE GAYEYI MAHSUSLUHUNDA BESERILIKTE YUCELIK SUNARSIN..
BAK SU MUSALLA TASINA ELEM TUTAN BIR DUANIN FERYADI .
MELEKLER RAHMETINI KESTIHINDE .
ONCA ZAHMETI CEFAYI MAHSERI ALANDA HANGI ATESI GONUL DIRLIHINDE KURUTACAKSIN..
HADI EY GONUL ..
MAKBERI TEVHIDDEN SIMDI DUYULUCAK SESLER .. MELEKLER DIZ COKER .. KATIB VE SAHIDI MELEKLER YAZACAK YAZGISINI ..
SABAHIN NAZARINDA DUNYA HICLIK DEILMIDIR SUKUR KAPISI NUR YAĞDIRIKEN SEN HALA BEN YASARIM MI SANARSIN..
SIMDI SOR KENDINE EY BICARE DE MEDET SIZ UMUTSUZ VE HER SEYDE KENDINI ULVILIK VE TAKVAM BUYUKTUR DIYE DUNYA NIN ZEVKU SEFASINDA YASAYAN YUREK ..
BIR NEFES LIK UFACIK ET PARCASI ALLAH DIYE DIYE SENI HELAK ETMEZKEN..
SEN HANGI ASKIN UHRUNDA KENDINI SAVURP RAHMETI HIMAYESINDE KENDINI BUYUK SANARSIN.. DA..
TOPRAHA SECDEYE EZANA CANANI MUKADDESLIHE YUZ CEVIRIRSIN.. ..
SOR.. IMAN DOLU GOHSUNU KABARTAN HAKIKAT ASKIN SAHIBINE ..
SEN MI .. BENMI .
YORUMLAR
hece_taslari
co