- 1194 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Sevgiliye Selamlar=Sevgililer gününe özel, sevgililer sevgilisine..
Ya RASUL ALLAH!
Ey en sevgili, ey Hakkın sevgilisi,ey sonsuz sevgili...Bin beş yüz yıllık sevgili,geleceğinde sevgilisi,ey yaratanın sevgilisi...Sevgililerin en büyüğü,ey sevmeye layık olanın öncüsü,ey sevgiye sebep tek zati muhterem, Habibim,önderim,peygamberim baş tacım, kalbimdeki en güzel sevgili...
Ey kitabımda işaret olunan aziz sevgilim...Selam sana en derin saygıyla selam.Selemün Aleyküm...
Bugün 14 Şubat sevgililer günüymüş.Böyle bir günde bütün sevgililer sevgilisine sevgisini bildiren çeşitli sözleri, hediyeleri aracı ederek ilan ediyorlar.Bir zaman sonra silinecek, bitecek pamuk ipliği gibi az bir çekişde kopacak sevgilerini sunuyorlar.
Kimisininki de zamanla güneş vurunca eriyen karlar gibi, eriyip akıp gidecek.
Kimide sam vurmuş gibi kaskatı kesilecek sevgilerini duyurmaya,iletmeye,ulaştırmaya çalışıyorlar.Kimide masumane duygularla her şeye rağmen severler.
Yarini, yarenini, babasını, anasını, ağasını, yavuklusunu, sevdalısını severler.Sevdaları masallaşır,destanlaşır,efsaneleşir.Çoklarıda bu uğurda can verirler akıl ermez bir iradeyle...Oysa sevgi hayattır,varlıktır,yaşam iksiridir.Hayatın mayasıdır.Öyleyse sevgi için yaşamaya son vermek sevgiye çare çözüm olur mu? Bu yola başvuranlar ne denli samimidir.
Birde sevgi varki analar da olur, bu sıcak sözcük ancak anaların yüreğinin derinliklerinde bulunur, ta derinde ve oraya yakışır.Hiç bir zorluk,güçlük, çaresizlik,soğukluk ananın yüreğinde ki bu ulvi sevgiyi eritemez, bitiremez, solduramaz, bahar gibidir.
O hep çiçek açar dallanır, budaklanır.Gün geçtikçe köklenir, yeşerir ananın hayatı sona erse bile alevlenir, yükselir, yüceleşir, yıldız olur göğe ulaşır.Bu öyle bir muhteşem sevgiki analık duygusundan kaynaklanır.Yani evlat sevgisi Cenab-ı Hakkın anaya sunduğu, ruhsat verdiği bir hazinedir.
Ya Rasul, ey ümmetini çok seven Nebi, doğduğu gün ümmetim ümmetim diyen peygamber...Yaratıcının huzurunda, Cenab-ı Hakkın Habibim,Muhammedim,Ahmed’im,Mahmut’um dediği dostum arzun nedir?
Hitabında yarab ümmetini bağışlamanı dilerim diyen merhameti büyük sevgili...
Bu güzel kelimeler sanadır, sana yakışır Yarasulallah...
Çünkü zatını Allah Celle seviyor,melekler seviyor, peygamberler seviyor, ümmetin seviyor.Yeryüzünde doğudan batıya her bölgede seni tanıyan,seven var.Kutuptan kutuba ismin dillerde gönüllerde hayat buluyor.Bu on dört buçuk asırdır böyle geldi, böyle sürecek.Sevgilerin üst başına otağı kurmuş Muhammed...
Sen doğduğun da seni sevenlerin yeryüzünde ki sayısı belli idi, ama şimdi bütün dünyada ezan-ı Muhammed ile,Kur’anı Kerimle,hadisi şeriflerle senin ismin dillerde,gönüllerde...Hiç eksilmeden daha canlı terütaze, içimizde ta derinde, sen aramızdasın her saniye...En gerçek en geniş en büyük sevgili sensin, ta kıyamete dek sürecek...
SELAM SANA YA RESULLALLAH...Selam sonsuz sevgiliye ebedi sevgili, benden selam şükran sana,güllerle selam sana...
ŞEFAAT YA RESULLALLAH....Selamün Aleyküm ve Aleyküm selam...
Emine Genç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.