- 1330 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MEKTUPLAR SEVGILIYE -1-
Evet Sevgili; sana yazdım bütün satırları ,anlam verdim gördüğüm bütün duygulara...yolunu şaşıranlar takılmasın oltama diye hep dibe asıllı vuruşlar yaptım .Mesela bir durağa iki kere uğramadım sevgili...bir durakta bir kez uğurladım gideni..gelen Selamını getirirken semtime ,Sadece beraber aynı yolda yürümeyeceklerime "Allah yolunu açık etsin dedim"Sevdiklerimi Yaradana emanet ederken ne yokoluşlar gördüm vazgeçtiklerini hatırlarken ağlayan..Kaç durak yolcusuz kaç araba yolsuz kaldı bilinmez ama ben her seferinde umut çiçeklerimi suladım kirpiklerinde taşıdığım damlalarla...yorulmadım sevgili ...Hep daha fazla direndim biraz daha yoğruldum hüzünlerimle,biraz daha sadeleştim özümle, hasretle piştim sevgili ..ay geceye bırakırken rengini ne aydınlıklar gördüm muma inat parlayan..eriyen ama sönmeyen...Anka kuşu misali küllerinden doğan..yenilmedim sevgili ...Her aynaya bakışımda gördüğüm ben biraz sen oluyordum sevgili....Mızmız bir çocuk gibiydik sevgili...Sevgi pınarının vanasını açarken sen her seferinde biraz daha sıkıca kavrayan kafesteki serçe misali tutsak Ben...Tükenmedim sevgili...Anlatamadım yokuş yukarı çıkarken ne inişler gördüm kan revan içinde kalan,kangren olan kolunu kesipte tekrar ayağa kalkan...Sabırla acıyan yanlarını saran ve sessizce bir köşede sırasını bekleyen...Kol kırılır gen içinde kalır Sevgili...Gurbeti yaşayan sılaya hasret ne canlar gördüm kalabalıkta yanlızlaşan,özgürken tutsak olan ne canlar var sevgili...Alın teri katık ekmeği sevgi.Tek kişilik roller vardı sahnede sevgili sahi sen hangi rolü reva gördümüştün bana,kıyamazsınız bilirim ama seninde varmıydı sahnemde rolün,hayat tek perdelik oyun sevgili...Sırasıyla oynanır roller perde kapanır ne oynadığından çok oyunu kiminle kapattığına bakarlar ..Oyun bu garip Sevgili..
İşte sevgili kaybedeni çok kazananı azdır insanlık bakidir bu hayatta şimdi yoruldum be Sevgili..
Sonsuz sevgilerimle satırlarıma son verirken ,Hayata hep gülümse mutlu ol Sevgili...
DELISEVDAM &AHEEK
(ARZU&HAŞIM )03.02.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.