TÂHÂ
Ne diyor TÂHÂ 114 suresi? O Melik/o hak hükümdar olan Allah, yüceler yücesidir. Sana vahyi tamamlanmadan önce, Kur’an hakkında aceleci olma. Şöyle de:"Rabbim, ilmimi artır!" Kuran okumak size bir çok şey kazandırır. Ama okumak yetmez yaşamak lazım yaşayarak anlamak ve kimseye zarar vermemek, kalp kırmamak, ah almamak lazım. Bunlardan birini dahi yaptınsa kendini Müslüman sanma sakın, düşmez kalkmaz bir tek ALLAH’tır! Hatalar elbet bizler için ama cüz-i irade elindedir insanın. Bu dünyada insan olarak doğulur velhasıl amma insan olarak ölmek öyle kolay değildir. Kırdınsa bir kalp tevbe et, aldıysan ah arında gel, zararın neresinden dönersen dön! Ne olmak istiyorsan sana da Allah o şekilde iştirak eder. Neyi seçeceğinide bilir. O yüzden hayatı cehenneme çevirmeyin. Herkes zor bir yaşam mücadelesi veriyor. Saygı, sevgi, sadakat ilkleriniz arasında olsun. Kalpler yalnız Allah’ın elindedir kırmadan önce çok iyi düşünün. "âh" dalgaları, sizin öyle bir genetik düzeninizi etkiler ki; neticesi kendisinde ortaya çıkmasa bile, çocuğunda veya torununda genetik intikâl dolayısıyla ortaya çıkar; ve sizin cezanıza mâruz kalır. İşte bu yüzden denmiştir, "Dedesi erik çalmış, torunun dişi kamaşmış" diye. İnsanların hayatına yıkıcı olmak için değil yapıcı olmak için girin.
Ve büyüyün,
çoğalın,
başkalaşın...
Aşk’la
Jasi