- 1043 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İNSAN
.. ..
NE TATLI SESLENIR GECENIN MAHMURLUHUNDA HUZUNE BURUNMUS SEHER VAKTI ..
HANI BIR ANNE BIR BABA SEN ISE NURDAN VAHYİ SIRTLAMIS GOZ NURUSUN ..
ADINI ASK KOYMUSLAR SEN HUZURUN BAHCESINDEKI İMAN GULUSUN OZLEM YURDUNDA BEKLENEN HUZURUN GOLGESINDE..
ŞİMDİ UYANACAKSIN VE GOZLERINI ACACAKSIN ..GOZLERINI ACTIHINDA SABAHA DAVET EDEN SENI KIMSESIZLIKTE BILE YALNIZ BIRAKMAYAN H.Z MUHAMMEDUL EMININ ARDINDA SAF TUTMUS HASIR UZERINDE SIN İŞTE ..
SEN VE SEVDA . SECCADEN ..
İLK SES ALLAHU EKBER KULAHINA OKUNDU . NE GUZEL DEILMI ANNE SEFKATINDE SESINDEN YUREHINE RAHMET PINARLARINNDAN DUALARLA SANA SICACIK DOKUNUSU . ..
EMEKLEYEREK KALKIP RAHMANA KAVUSMAK ISTEYISIN ..
İŞTE ILK SABAH NAMAZIN İLK YASINDASIN ..
SEN INSANSIN .. ....
INSAN OLMAK
DÜSÜN BAKALIM YAVAS YAVAS NASIL NERELERDEN HANGI YOLUN UCURUM DAN HAKIKATE SARILSIINDA ZERZENISLERINI YASAYACAK OLDUHUNU DUSUN BAKALIM ANNENIN KAC SABAHA GOZLLERINDEN SEVGINLE SESINDE RUHUYLA SANA GELDIM DEYIP SARILISINI ASKINDAN GECELERINI VAHYETINE SENDEN RAHMANA SARILISINI .. ASLINDA HU NESLINDE HU ILE BURUNDU .
.SEN OLMAK ALLAH CELLE CELALUHU NEFESINDE İLK CEKILIS ..
MASUMIYETINI FEVKALEDE BIR ESEN RUZGAR IN MELTEMINDE EMEKLEYEREK GELISIN ...
ISTE DUNYA VE SEN ..
AGIR DARBELERE DEVLESMIS YUREHINI KOYARAK İMAN TADINDA CANA CAN OLUSUN .. ATESTEN GOMLEK GIYIP ASK ILE
GELISIN SEN INSAN SIN ..
INSAN
DUSTUNMU YERLERE USTUN CAMUR OLUR KORKARSIN ANNE BABAYA HESAB VERMEKTEN HUZUNE SARILIR RUHUL KUDUS MUTEMADIYETINDE AĞLAYARAK TIPKI OĞLEN VAKTININ SANA SESLENISINI DINLEYIP ANLAMINI BILMEDEN SESE UZANAN ASKIN PINARINDA CANINI PAZAR TEZGAHI SOFRASI GIBI KURUB TESLIM OLANA KADAR SECDEDE DURMAK ISTIYORSUN..
SIHINICAK TEK RABBIM VAR DIYEREK YANACAK OLCAK CANINDAN KORKTUHUN DA ..
HANI DIYORSUNYA BIR ANDA BEN ALLAHA KURBAN OLMUSUM BIR OĞLEN VAKTI YANI GENCLIHIN AYNASINDA SENI GUZEL YAPAN RABBIMIN KULU INSANSIN HER DURUSUNDA ..
DUSUNDUNMU HIC .
. VAKITSIZ DUSUNCEYE SARILISINI AĞMAKLIK PERDESINI NIYET ILE SUSLEYEREK NE OLCAKKI DEDIHIN EĞLENIP GEZDIHIN DILDEN DILLERE SESSIZCE MUHURLENMIS AMA SENIN HATIRLAYIPTA SENIN KIRLETTIHIN SEHADETINI SESSIZ BIR CIHLIK SIMDI VAKTIN KÖR AYNASINDA SUSLENIP GIDECEKSIN . SIKILDIN BUNALDIN UCURUMUN KENARINDA HISSETTIN KENDINI ..
OTURMUS BIR KENARDA ZAMANA YAVAS YAVAS TUKENILMIS LIKTE EN CARESIZ ANDA DUALARIN İKİNDİSİNDE BEKLIYORSUN .. NE ACAYIP DEILMI KIYAMET GIBI KOPUYOR RUHUNDAN KALBINE .
KALBINDEN AKLIN NARASINDA ..
KENDINDE YOKLUK PAHASINA SEVGILIDE HIC OLMAK . YOK OLMAK NE ACI DIR .. İNSAN İKİNDİNİN SESINDE ASKA SURUR OLMAK ..
IKINDI VAKTI ASKINDA KENDINDE RAHMANA YOK SAYIP KENDINI HEBA ETTIHINE UZULMEDEN IHRENC AĞLAMAKLI DUYGULARI TASIYARAK IKINDI KAPILARI RUHUNDA ASKSIZLIHA SENDE SEN DUNYADA SEN YOK OLUSUNU UNUTTUN NE VARKI INSAN ...
HADI UNUTALIM HERSEYI DEDIN ..
CEKEREK BESMELEYI VE SECDENE UZANDIN DERYASINA CAMUR BULANMIS TERTEMIZ ILK SESIN NIDASINDA .. ELLERINI ACTIN VE KENDINCE BILMEYI BILMEDEN BILDIRENI BILENE KADAR OZUMDE YUZUNU SURDUHUM ILK EMEKLYISIMI SEHADETIMDE TEVHIDE YURUT BENI EY RABBIM ....
ISTE TOZLANMIS BIR GONUL DIL YARASI OLMUS DUNYALIHIN TADI . NE GUZEL DEDIN SECCADENI KALDIRDIN.. KENDINCE NE VARSA HEB SU SEVDIKLERIMARASINDA BIRAKIP PAZARLIK YAPTIN.. AMA BIR SES .. ISTE OKUNDU YINE EZAN ..
ADI AKSAM DIR AKSAM EZANI OKUNUNCA HATIRLAYIP .. DINLEMEDESIN.. . ESKI HATIRALAR AMA SEVDIKLERIMLE VAKIT GECIREMEMENIN KAYGISINI ZAMANLARIN YASAYACAHIN ANINNAZALMASINDAN KORKTUN YINE ..
KEYFINI BOZMADAN EZAN ESLIHINDE KAHKAHA ATTIHIN O HOS VE MUTLULUK GELDI .. İÇİNDEN AZ SONRA KILSAMDA OLUR DEDIN .. AZ SONRALARIM COK SONRALARA UZAYINCA ..
VAKIT AKSAMIN HUZURUYLA KOSA KOSA EVE GELISIN VAKITSIZ AKSAMINGEC KALINMIS SAATIN HESABINI DUSUNDUN.. KAPIDAN ICERIYE GIRINCE ANNE VE BABAYI SECDEYE RUKUNUN KIYAMINDA ALNINI SALLU ALEYHI VESELLIMU TESLIME . EY IMAN EDENLER ALLAHA TESLIM OLUNUZDA GORUNCE .. FARKINA VARDIHIN SESSIZLIHIN YUREK ALEV ALMIS ODASINDA VICDANINLA BASBASA PAZARLIK YAPMAK AKSAM SAATINI ALMAK ISTEMEK GELDI HEMEN .. ..
KENDINDE BEN NEYI KIMDEN BEKLIYORUMKI NEYI SAKLIYORUMKI DIYE DUSUNDUN ..OYLE TUHAF ANLAMSIZ ISTE DEDIN OYLE PAZARLIK KI BU ALLAH ILE PAZARLIHA OTURDUN ..
AKSAM VAKTININ ASKINA GONLUMUDE SECDEME KILITLEMEYI COK GORDUM KENDIMDE DIYEREK AMA BOSVER UNUTUR INSAN ISTE ENSESINDE SICACIKKADERIN HAYAT VADISINE BIR TURLU VARAMADIHI YINE INSAN OLDU AKSAM VAKTININSECDESINE GIDEMEYEN INSAN ...
BİR INSANIN ÖMRU EZANSIZ NAMAZ ...NAMAZSIZ EZAN VAKTI ARASI KADAR VARDIR ....
YATSININ ASKINDA SEHADETSIZ UYKUDA OLMEK . ESSELAH SABAHLARA YINE SUSLENMIS BEDENIN ÖLDÜN İŞTE ..YATSI RUHUN KABRISTANINDA SENI INSANSIZ RAHMANA KILAR ..
VAKIT YATSI UZUN SOZLER KISACIK OMURLER .
.DUYULAN EZAN.. KILINMAYAN NAMAZ.. ARTIK YOKSUN DUNYADA INSAN .. ..
.
SELAM VE DULA ILE