- 1421 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Kaybedilen ''En Dostlar''
Anlatmak mı ? Neyi anlatmak isterki insan.Anlaşılmadıktan sonra.Bazen anlaşılmamaktan yakınırız bazen anlatamamaktan.Ben anlatmaktan vazgeçtim yoruldum.İnsanın ilk düşüncesi ne ise o değişmez.Çevresinde birçok insan olan insanlar gerçek dostların farkına varamazlar.Elbetteki çevrelerindeki herkes düşman değildir fakat dostlarının içinde en dost olanlar vardır.Bunlar bazen ezilir,büzülür,arka tarafa atılır.O en dost olanlar bunların farkındadırlar yinede sevgi ve muhabbetten bıkmazlar,çaba gösterirler.Sevmeye,sevilmeye,sevdirmeye dost olabilmeye.Bazı en dostlar hassastır duyguludur.Sevildiklerini yada istenmediklerini çok derinden bir duyguyla hissedebilirler.Ve sessizce giderler,gidiyorum demezler ama giderler birdaha asla geri dönmezler.
Ve işte hayatın gerçeği kimseye çok değer vermeyeceksin,Samimiyetini hissettirmeyeceksin,Hep bir çıkarın olacak,sebepsiz gülmeyeceksin,zor zamanlarda değil iyi zamanlarda yanında olacaksın,İkiyüzlü olacaksın,art niyetli olacaksın,Neysen o değil tersine olacaksın,yalancı olacaksın,ısrarcı ve şımarık olacaksın.Özür dilerim ben böyle değilim ve hiçbirzaman böyle olamam o yüzden gidiyorum.
YORUMLAR
Bunlar bazen ezilir,büzülür,arka tarafa atılır.O en dost olanlar bunların farkındadırlar yinede sevgi ve muhabbetten bıkmazlar,çaba gösterirler.Sevmeye,sevilmeye,sevdirmeye dost olabilmeye.
en dostlar ne güzel ifade bu,ama ne yazık ki en dost bulmak çok zor..
Hep bir çıkarın olacak,sebepsiz gülmeyeceksin,zor zamanlarda değil iyi zamanlarda yanında olacaksın,İkiyüzlü olacaksın,art niyetli olacaksın,Neysen o değil tersine olacaksın,yalancı olacaksın
böyle olunca sevilirsin işte
tebrikler
_Enes_ tarafından 2/2/2014 12:16:12 AM zamanında düzenlenmiştir.