- 389 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HELAL VE HARAM
Hz allah insanoğluna nice lutuflar sunmuştur.kulun ona ne kadar ihtıyacı olduğu apayrı bir gerçek.kullarını sınamak maksadıyla helal ve haramı yaratanda odur.kullarına helalle yaşamayı emretmiş haraaamdanda sakındırmak üzere birçok ayette nasıhatte bulunmuştur.biz burda helale haram arsındaki farkı araştıracağız.allahu tela öyle yüce bir sanat ehli ki eserlerine bakarken amenna demekten başka bir şey kalmıyor.şimdi helal dairesinin molekülleri sağdan sola döner haram dairesindeki moleküllerde soldan sağa döner.burda helal dairesinde misal verirsek koyun senede bir defa doğum yapar oda birtane olur dağda kurt yer ovada eşkiya kasaplar kesmakle meşhur etıne keserler derisine keserler bir kurban bayramında sürülerle kesilir yıne suruden geçilmez heryerde surulerle koyun birde haram dairesine bir misal verelim köpek senede bir kere doğum yapar en az 5 tane yavrusu olur.köpek bile yemez köpeği etini kimse kullanmaz derisinide kimse kullanamz kopek surusundende eser yoktur allah teala kopek nesline bereket ıhsanetmemiştir.koyun surusunede bereket ıhsanetmiştir.insanoğlu helal dıresinde yaşarsa hayatı mukemmel sağlıklı geçer yok haram daıresinde pineklerkende bedende arızalar olacaktır.kişi bedeninde helal daıresi kurallarıyla çalışır.bedebde kalp allah der atar damarlar fettah dıye kapı açar kan rahat dolaşşsın diye.diyelimki kişi haramda ısrar ediyor içki içiyor kumar oynuyor zina yapıyor.haramın molekülleri soldan sağa çalıştığından bedende de ılahi nizam olan helal dairesi varolduğundan reaksiyon meydana gelecektir.reaksiyonda fark atan haramsa bedende arızalar ekserşyette kalp spazmlar başlayacaktır.hayatı perişan halinde devam edecek kalitesiz bir yaşamı n sahibi olacaktır.bilim adamları bir kapta temiz suyu diyer kaptada başka bir temiz suyu korlar üç hafta boyunca bir kaseye temiz su olan kaseye kuran okurlar şarkı söylerler türkü okurlar selam verirler diyer kaptaki temiz suya girer küfrederler gider küfrederler çirkin cumleler sarf ederler ve bu suları buz tuttururlar güzel sözlerle bezenmiş suyun buz molekülleri çok güzel ve duzgun bir şekilde sıralanmıştır .diyeri kötu söz soylenede karmaşık karışık bir molekül sergileyerek aradaki farkı ortaya koymuştur.buz kıtlesinde görunen farklılık kişilerde nasıl gözlemlenir merak ederim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.