Utandım İnsanlığımdan
Söze nereden başlayacağımı bilmiyorum.
Hem çok öfkeli, hem de çok üzgünüm. insanlığın geldiği durumu görmek canımı acıtıyor.
yaşadığımız yüz yılda medeni sayılan bir beldesinde yaşanan o insanlık dışı olay
Hazmedilir gibi değil. Bu da bize medeni bir yerde yaşamak insan olmaya yetmiyor.
Bir baba. babalık sıfatını hak etmeyen bir baba 15 günlük sömestr tatilinde bir berbere çırak veriyor.
Usta ona insan gibi davranmıyor ve bir gün dövüyor
Çocuk bunu evde anlatamıyor çünkü dinlenmeyeceğinin bilincinde
Ertesi gün işe diye evden çıkıyor dükkana değil internet kafeye gidiyor.
Ustası bunu bir şekilde öğreniyor motorsikletine atladığı gibi gidip çocuğu alıyor
Boynuna urganı bağlayıp terkisinde ana caddede sürüklüyor
Esnaf ve sokaktaki vatandaşların gözü önünde sürüklüyor.
Film seyreder gibi seyrediyor insanlar bu vahşeti
Ve kıllarını bile kıpırdatmıyorlar.Vah insanlık vah ölmüşsün de ağlayanın yok.
Ne oldu bize sevgili dostlar biz böyle değildik bu ne vurdum duymazlık bu ne aymazlık ve acımasızlık.
Allah’ım sen biz zavallı kullarını ya islah et , istersen de affet
Güler Elmalı
YORUMLAR
Yerden göğe kadar haklısınız sevgili Güler Hanım. Merhamette, misafirperverlikte, insanlıkta çok duyarlı bir millettik. Ne yazık ki, insanlar o kadar değişti ki, ne büyüğe saygı, ne küçüğe sevgi kaldı. İnsanlarda biraz Allah korkusu olmalı. Merhameti, sevgiyi ve saygıyı anneler öğretirdi. İnanın çok üzülüyorum.
Bir zamanlar anlatırlardı:
Almanya'da yaşlı bir kadın düşmüş de kimse yardım etmemiş, bakıp geçmiş diye. Böyle bir şey nasıl olur diye şaşardık. Ne yazık ki, bizler onlardan beter olduk. Bana değmeyen yılan bin yaşasın, düşüncesi ile, duyarlılığımızı kaybettik.
Çok acı. Duyarlı yüreğinizden öpüyor, selam ve sevgilerimle güzellikler diliyorum.
Bana dokunmayan yılan bin yaşasın fitnesini aramıza soktuklarından beri halimiz harap !
Kötü bir durum.
Yaşı ne olursa olsun,
insanların alacağı çok dersler var hayattan.
Bu cahillik yorganını,
bir söküp atamadık insanlarımızın üzerinden...
Üzücü bir durum.
Vurdumduymazlık da cabası işin...