Hasrisktir
Risk nedir?
Hadi bakalım neymiş,
Bir tehlikenin gerçekleşme olasılığı ile gerçekleşmesi halinde yol açacağı sonucun şiddetinin birlikte ele alınmasıdır. Risk, tehlikenin olasılığı ile şiddetinin bir fonksiyonu olarak ifade edilmek durumundadır.
R = f ( O, Ş ) → R = O x Ş
Belirli bir tehlikenin gerçekleşme olasılığı ve ilgili sonuçlardır.
Risk (riziko), bir olayın gerçekleşme olasılığı ve olaydan etkilenme olanağı.
Genellikle risk olumsuz bir durum yani tehlike olarak değerlendirilir. Bu nedenle risklerin olumsuz etkilerinden zarar görmemek için olasılıklar göz önüne alınarak, önlemler almaya yönelik, çalışma ve planlama faaliyetlerini içeren ve risk yönetimi olarak anılan bir disiplin ortaya çıkmıştır.
Peki o halde şu an içinde bulunduğumuz zaman diliminde risk varmı?
Var.
Nasıl var ne riski kim riskte ?
Hadi bakalım nasılmış,
Faiz lobisi var
Dış güçlerin oyunları var
Üçüncü köprüyü marmarayı kıskananlar var
Gezi park ta olanları organize den dış mihraklar var
Dünya üzerinde ki haritayı değiştirip iki yakayı ikinci kez ayırıp kanal açmanı çekemeyenler var
Uluslar arası terör örgütlerinin Türkiye üzerinde oynadığı oyunlar var
Yani saysak daha var oğlu var !
Ama Anadolu da bir gelenekte var aynı sülaleden akrabalar lokanta açınca biri adına kardeşler lokantası der diğeri çekemez o ismi ben koyacaktım deyip öz kardeşler koyar bu böyle uzayıp gider öz kardeşler öz be öz kardeşler has kardeşler falan filan,isim önemlidir ticarette bir isim koyarsın marka olamazsın bir isim koyarsın ünün yurt dışına taşar isim kalite kadar önemlidir.
Televizyonlarda oraya buraya saldırmak benim misketim senin misketini döver edaları ile sağa sola bağırmak bulup buluşturup sokup sokuşturup durulmak…
İşte buda risktir….
Ama hasrisktir…
Anlayana tabi..
A.B.2014
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.