BİR TEK SEVDA DEĞİL
Bir tek sevda değildi yaşattığın,seninle birlikte olduğumda yaşamayı da öğrettin bana .yüzüm tebessümle tanıştı,ellerin ellerime dokunduğunda.
Bir çağlayan gibi aktın içime ve bedenimdeki her hücre seninle doldu.artık aldığım her nefeste,kokladığım her çiçekte ve yaşadığım her mevsimde yalnızca sen varsın.bak içimdeki çocuk bile değişti varlığınla.artık dünyaya daha umutlu ve dolu gözlerle bakıyor.emin ol oda sana çok minnettar.
Gece olunca seni yaşamak apayrı bir zevk.karanlık çökmeye başlayınca şehrin üzerine ve tüm sesler kesilince,rüzgarın fısıltısıyla hayalinle dans ediyorum.rüyalarıma taşıyorum seni,düşlerime perçinliyorum,gözlerini yıldız eyleyip gökyüzüne yerleştiriyorum ve saatlerce onları seyrediyorum.
Düşünmek istemiyorum sonunu veya başını,kapılmadan hiçbir korkuya tüm çıplaklığımla seninle olmak istiyorum.içimde kuşkulara yer yok,emin ol ki fikirlerim gerçekçi ve sabit.içime verdiğin güven sayesinde emin adımlarla yürüyorum sana doğru.benim hayattaki en büyük hedefim yalnızca sensin.
İçime öyle bir dolmuşsun ki sevgilim,ruhum bile bedenimde yer bulamaz oldu.
Artık içim içime sığmıyor,öyle bir coşkusun ki sen, kalbim yerinden ha çıktı ha çıkacak.
Ayrı bir renk getirdin yaşantıma,dinlediğim şarkılardaki tadı,okunan şiirlerdeki anlamı seninle birlikte olunca öğrendim.
Meğer ben daha önce hiç sevmemişim ve fark etmemişim aşkın bu kadar mavi bir renge sahip olduğunu.saklı kalan tüm yanlarımı ortaya çıkardın sen.korkardım duygusal yanlarımı ön plana çıkarmaktan,şimdi ise melek yüzün sayesinde romantik bir insan olduğumu anladım.yüzümde ne kadar sahte olan maske varsa çıkartıp attım bir kıyıya.
seni benden alan olmasın,sen hep benimle kal ve bana ait ol.tüm güzelliklerden vazgeçmeye hazırım senin uğruna.gidişini düşünmeye bile cesaret edemem,kırılır dallarım inan ki düşerim.kötü günlerimde yaslanacağım omuz,fırtınalarda sığınacağım liman daima sen ol bebeğim.benim ruhumu besleyen tek beden emin ol ömür boyu yalnızca sensin….!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.