ACI BİR YILDÖNÜMÜ
Bugün ayın üçü yeni bir başlangıcın yıldönümüydü..Oysa bir çiçek masada öyle bırakılmayı hak etmiyordu.Boynu bükük bakakaldılar bir resme..
Tatlı ve sıcak bir yıldönümünde böyle yıkılmış ve umursamaz bırakılmak acı.
Sessiz ve ağlamaklı bir gecenin ortasında paylaşmadan, yakınken uzak olmak ağır geliyor insana.
Sahipsiz ve susuz üzgün bir demet karanfil ve artık hepsi siyah..
Gecenin içinde sessiz sessiz üşüyorum sadece ve yüreğimden yağan gözyaşları dökülüyor karanfillere
Yalnız çarpmak istemiyor belki yüreğim ama..’’çarpmasa keşke ‘’
Duman olup yayılıyor odaya tatlı yıldönümünün izleri ve hüzünlerde buluyorum kendimi.
Gecenin aralığından sıyrılan yeni günü istemiyorum.Sır olup akan sessizlik yırtılmasın.günün ağarmadığı bir yere çekip gitmek istiyorum güneş gelmeden.
Çıkıyorum karanlık sokaklara köpek sesleri arasından geçiyorum nereye gittiğimi bilmeden.çaresiz ve bomboş koşuyorum, şehir bitiyor bitkin düşüyorum.Siyahlaşan kırmızı karanfiller gitmiyor gözümden, kaçıyorum ama olmuyor.Bir amansız takip sanki.
Yağmur yağıyor ıslanıyorum,soğuk üşüyorum,Titriyor bedenim yinede yürüyorum yolları bitirmek istiyorum gidiyorum.Ardımdan şafak yükseliyor hızlanıyorum doğacak güneş biliyorum ama onu istemiyorum.Gücüm bitiyor, bir ırmak karşılıyor beni geçit vermiyor.Güneş yükseldikçe yükseliyor,sıkışıyorum sanki bir köşede gözlerimi kapatıyorum olmuyor.Irmağın yanına seriliyorum yorgun bitkin.Sele veriyorum yüreğimdekileri,siyah karanfilleride,al diyorum yüreğimdekileride, hafifliyorum …
Dönemiyorum,konuşamıyorum,yatıyorum boylu boyunca, ağlıyor susuyorum.Şehirden korkuyorum gidemiyorum.Doğruluyor isyan ediyorum ve gitmelere başkoyuyorum.Kendi ayaklarım üzerinde durmaya ve yeni bir yer bulmaya söz veriyorum.Irmak ile dost oluyorum konuşuyorum onu döküldüğü denize kadar geçiriyorum.engin mavilikte kayboluyor buhranlarımı da alıyor benden..Güneş ısıtıyor içimi sevmeye başlıyorum. Kuş seslerini de duyuyorum.denizin kenarında onunla yarenlik ediyorum güneşi evine kadar bırakıp geri dönüyorum ve sımsıkı tutunarak hayata karanlıkta kayboluyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.