SENİ BEKLERKEN-2
‘’Sallama’’ Türk kahveni de içtin. Sen evine git artık. Hayır, burada uyuyamazsın. Burası namuslu bir mahalle. Hayır, dışarıda gezmek istemiyorum. Dışarıda güzel bir kızla gezdiğimi de düşünmek istemiyorum senle gezerken. Kalk git hiç mi hiç sevmediğim arkadaşım. Kız arkadaşımın seni görmesini istemiyorum. Belki bu gece gelir. Tanrı senden razı olsun, tam diyeceğim şeyi dedin. Kızlar estetik varlıklardır. Boş versene muhalif görüşleri. Erkek bedeni estetik olduğunu düşünen o sanatçı bence eşcinseldir. Sen boş ver o eşcinsel muhalifin görüşlerini. Sence erkeğin mi yoksa bayanın mı bedeni estetik ve sanatsaldır? Haklı olabilirsin. Sonuçta her ikisini de Allah yarattı. Erkek bedeni de estetik ve sanatsal olabilir. Evet, böyle bir ihtimal var. Yine de benim gibi bir düşünür için kadının bedeni çok zarif ve sanatsal.
Kalkıyor musun? İstemiyorum, senin için değerli olmak istemiyorum. Ben kızlar için değerli olmayı tercih ederim. Ama o kadar cinsellik üzerinde konuşmasaydın, sürekli kızlardan hoşlandığımı sapık şekilde ifade etmek zorunda kalmayacaktım. Bizim ilişkimiz burada bitti. Hiç sevmediğim sevgisiz arkadaşım. Kalk, kız arkadaşım gelecek birazdan. Evet, kızlar önemli. Bir kız için seni satmış değilim. Ama sen istedin. Şaka ile ciddiyeti birbirine karıştırdın. Bizi yarı eşcinsel yaptın. Tamamen masumum ben. Sanattan, estetikten, arkadaşlıktan anlamıyorsam işin ne burada? Filmler? Kızlar filmleri sevmez, dizileri sever. Hayır, ben ‘’Lost’’u izlemiş değilim. ‘’Cenebece-e’’ dizileriyle kızların ne alakası var? Beynim durdu, yeter. Şimdi kalkıp gidiyorsun! ‘’Si-en-bi-si-e’’ dizilerini de kendine sakla. Neden böylesin sen?
‘’Künefe’’ adamı değilsin, bunu anladım. Olsa olsa ham ‘’burger’’ adamı olur senden. Kız arkadaşımla Burger King gitmediğimi sen daha iyi biliyorsundur. Ciğerci Mahmut Usta’nın Yeri’nden ciğer yiyoruz bazen. Senin ciğerin beş para etmez. Neden hakaret ediyorsun! ‘’Karı’’ gibi kıvıran sensiz, erkek ol biraz. Sen kim Anadolu erkeği kim! ‘’Burger King’’te lavaş arası ciğer isteyen postmodern ötesi arkadaşım, hayat beni yordu. Sen beni daha çok yoruyorsun. Aramızın bozulmasını istemezsin. Ben uyuyacağım. İstediğini yapabilirsin. Aha, ben uyumaya gidiyorum. ‘’Kocaman taşaklı hafif erkek’’ diyemezsin bana…
Neden o boktan müzikleri kapatmıyorsun? Tam uykuya dalacaktım ki anırma sesleriyle uyandım. Cradle of Filth değil mi bu adamların genel ismi? Pisliğin beşiğiler hakikaten. Ben bir bardak süt içene kadar, kapatıyorsun! Theatre of Tragedy filan da dinlemek istemiyorum… Kapat şu şeyi… Ben olmasaydım, intihar etmeyeceğini gayet iyi biliyorum. ‘’Machine’’ parçan sana kalsın, klipte oynayan robotsu taş gibi karı da… Sütümü içtim, uyuyacağım. Sen ne yapıyorsan yap, dinlemiyorum. Sağır oldum. Rammstein de çalma, alt kattaki komşum şimdi gelir. İzzet Altınmeşe de… ‘’Derdo derdo’’ diyip durma. Sana ne ‘’diyip’’ diyorum. Çocuk gibi olan kim Allah biliyor. Evet, dinliyor olabilirim. Aykut Kuşkaya iyi söylüyor. Artık albüm yapmıyor iyi sanatçılar, doğru. Beni muhabbet etmeye zorluyorsun zorla. ‘’İstedikten sonra beni arardın yar, sual edip şu hatrımı sorardın yar, sen kendini mahkûm ettin. Sen gönlünü avuttun yar, yalansın yar, zalimsin yar, ben sormasam Allah sorar. Yanarsın yar.’’
Bu şarkının üstüne uyku iyi gider. Benim bu şarkıyı çok sevdiğimi nerden biliyordun? Demek arkadaşımsın, ondan biliyorsun. O zaman biz iyi arkadaşız. Duygu sömürüsü yapma şimdi. Ben senin ‘’Machine’’ne hakaret etmedim. Anlıyorsun değil mi, bu saatte dinlenmez öyle sert şeyler! Elbette biliyordum Rammstein sevdiğini. Hatta o parçanın ismi ne? Şey, neydi ya? Dur, biliyorum. Biz arkadaşız. Seni tanıyorum. Müziklerini de. Rammstein’ın ‘’pussy’’ parçasını çok seviyorsun. Hatta ‘’Kuran Mucizeleri’’nin yazarı Harun Yahya, yani Adnan Oktar da çok seviyormuş bu parçayı. Aynen öyle, klipte pornografik görüntüler olduğu için sansürlenmiş. Biliyorum, sen Youtube’den dinliyorsun ama arka planda albüm kapağı olan paylaşımı. Pornoya karşısın, hassassın. ‘’Cinsellik berbat bir şey’’e kadar gidiyor düşüncelerin çoğu zaman.
Bilmem, seks o kadar da kötü bir şey değil. Pornografik şeyler sekstir. Kötü olan seks mi Porno mu bilmiyorum inan. Her şey kötü olabilir, iyi de olabilir. Evet, iyi şeyleri de sansürlüyoruz. Senin cümlelerini tırnak içinde yazmıyorum çoğu zaman. Tasdik ederken okuyucuya aktarıyorum bazen. Evet, okuyucunun kafası karışabilir. Hayır, değiştiremeyiz yazma formatımızı. Orası da okuyucunu sorunu. Dikkatli okusun. Duraklasın ara. Böylece seni anlar. Tek taraflı değil yazdıklarım. Senin fikrini de yazıyorum. Okuyucu yukarıya bakarsa görür.
Yukarıdaki sanatsal çalışma: Brock Davis
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.