- 2925 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ölüyorum hergün
Öyle zor ki sadece varlığını hissedip yanında olamamam.. Öyle cok özlüyorum ki seni bitanem. Yanında olup sana sımsıkı sarılmayı o kadar cok istiyorum ki..
Havalarda sogudu artık cok üşüyorum. Yanımda olsan nefesinle ısıtırsın beni bilirim. Ama yoksun işte.. o yüzden hiç ısınmayacak bu beden.. hep soguktan titreyecek bedenim hep soguktan mosmor olacak bu dudaklar.. Ve yine sensiz gececek bu kış ayı. Yine sensiz ugurlayacagım bu kış ayını.. öyle cok mutsuzum ki öyle cok caresiz .. hiç olmadıgım kadar yalnız..
Ve öyle cok düşünüyorum ki seni..hiç aklımdan cıkarmıyorum..1 sn bile. Bana yasattıklarını benim sana yasattıklarımı düşünüyorum. Sonra seni üzdüğüm zamanları düşünüyorum da neden ben yasıyorum diyorum.kendimi öldürmek istiyorum svdiğim adam.. ama yapamıyorum cünkü içimdeki sana kıyamıyorum..
Seninle ilk buluştugumuz yere gidiyorum sonra herzaman oturdugumuz yere.. bekliyorum seni saatlerce. Bi yerden cıkıp gelecekmişsin gibi hissediyorum ama gelmiyorsun işte.. sonra arkama bakmadan anılarımız oldugu yerden ayrılıyorum..sonra yarın oluyo yine gidiyorum o parka. Ama bu sefer elimde bi kaç birayla bekliyorum.. cok içiyorum sevdiğim adam, biliyorum yanımda olsan kızardın bana, belkide küserdin.. ama içtikçe daha cok hatırlıyorum seni..daha cok kahroluyorum..
Herkes ölümün sigaradan olacak diyor ama ben diyemiyorum ki onun gelmesini beklemek öldürecek beni die..
Aradan aylar haftalar günler saatler saniyeler geciyo ama sen gelmiyosun sevdiğim adam.. seni seviyorum diyordun hep.soruyorum şimdi sana ’insan sevdiğini üzer mi hiç?’ ..
Kıyamazdın lan tek bi göz yasıma. Ne zaman aglarken görsen beni sarılırdın boynuma. Ama şimdi bir iki damla gözyaşı deil bardaktan boşalırcasına akıyo damlıyo gözyaşım.. ve gittikçe kuruyo gözlerim aglamaktan..
Kalbim çok agrıyo bu aralar...biliyosun cok hastayım ben.iyi olmam için dua ederdin ya hani, hasta oldugum zaman hep yanımda olmak isterdin, ama şimdi ne hasta oldugumu biliyosun ne de yanımda olabiliyosun..
Biliyomusun sevgilim ben hep hayal kurdum seninle. Ama yüzmeyi ögretmediğim için hep suya düştü ve battı..
Ama hayal kurmaktan asla vazgecmedim.ben hep mutlu olacagımız günleri düşünüyorum.senin bi gün gelip bi daha asla gitmeyecegini düşünüyorum.. ve o kadar cok mutlu oluyorum ki..
Ama bi gün ben öldüğümde hayallerimde ölecek.. ne olur gel, gel ki hayallerim ölmeden ben ölmek istemiyorum. Gel ki ben öldükten sonra hayallerimi sen yaşat.
Bu gece de seni düşünüyorum. Acaba ne yapıyosun.kiminlesin kim bilir..
Sonra seni bi başkasıyla düşünüyorum da bi görsen halimi kıskanclıktan geberiyorum..
Benim yasadıgım benim nefes aldıgım bu dünyada bu sehirde senin baskasının yanında nefes aldıgını duymayım olur mu..çünkü sana canım diyenin can damarını, senin kokunu içine cekeninde nefesini keserim..!
Şunu da bil ki sevdiğim, seni benden baska kimse böyle delicesine sevemez..
İçten ,taaa yürekten hissederk kimse sevemez seni anladın mı!!
Biliyorum ki bu yazdıklarımı sen okumayacaksın bunları yazdıgımdan haberin bile olmayacak ama ben yine de yazıyorum.. çünkü sana yazmaktan baska bişey yapamıyorum.. belki de bunları kagıda dökmesem benim halim ne olurdu.. ölürdüm yasayamazdım içimdeki bu sıkıntıyla..
Hiç bıkmıyorum seni yazmaktan hiç bıkmıyorum seni beklemekten ve hiç bıkmıyorum seni sevmekten..
Ve hep yasatıyorum seni içimde.. kendimden bile iyi bakıyorum sana.. sen hasta olma sen üşüme sen üzülme die çırpınıyorum..
Ve yine gidiyorum..çok yazdım yine.belki okurken sıkılırsın die az yazdım.. ama içimdeki anlatacaklarım bitmedi sevdiğim adam bunu unutma..
Kendine iyi bak.. kimsenin seni üzmesine izin verme ve bensiz kimseyle mutlu olma..
Seni seven tatlı cadın...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.