- 417 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YAŞAM
Bir sebebi olsun yaşamanızın. Sabah kalktığınızda asık olmasın yüzleriniz. Evliyseniz eşinize , çocuklarınıza gülümseyerek başlayın güne. Hayatınızda ne kadar önemli bir yerleri olduğunu hissetsinler. Eğer yoksa daha bir yuvanız aynaya bakıp kendinize gülümseyin . Sizden daha değerli hiçbir şey yok hayatta bunu unutmayın.
Dostlarınızı sevdiklerinizi arayın. Hayat yalnız geçmez unutmayın. Hallerini hatırlarını sorun. Bir dertleri oldu mu yardım edin onlara. Ama sadece dertli anlarında değil her anlarında olun onların yanlarında. İyi anlarında da kötü anlarında da… arkanızdan ‘’Ben aramasam sormasam hiç arayacağın yoktu’’ demesinler. Desinler ki ‘’ Dostum her zaman yanımda olduğun için çok şanslıyım.
İşinizi sevin. Giderken iş yerlerinize ayaklarınız geri geri değil, uça uça gitsin. Selamı esirgemeyin iş arkadaşlarınızdan. Nasıl ki sabaha gülerek başladıysanız gülümsemenizi onlarla da paylaşın. Sadece para için çalışmayın. İşiniz size bir şeyler katsın siz de bir şeyler katın tabi ona. Yaptığınız işten başlayabilirsiniz mesela hayata bir şeyler katmaya. Ben bir öğretmenim. Her an yeni tohumlar ağaç oluyor sınıflarımda. Siz de farklı tohumlar dikin yaşamın bağrına.
İsteklerinizi engellemeyin ertelemeyin. Bu yaşam bir defa ele geçiyor bunu sakın unutmayın. Yapmak istediklerinizi bir an önce yapın. Zamanı geçmiş pişmanlıklar hiçbir işe yaramaz. İyi kiler çok olsun yaşamınızda hep keşkeler değil. Yaşamanın eşsiz tadına ancak kendinizi yeteri miktarda tatmin ederseniz varırsınız bunu sakın unutmayın.
Hayatı ciddiye alacağınız vakitler de olacak, gülüp geçeceğiniz de , alay edeceğiniz de. Önemli olan ikisi arasındaki dengeyi kurup hepsini vaktinde uygulamak. Büyük olmayı da bilin gerektiğinde bir çocuğa da dönüşebilin.
Yaşam aslında bir hediye hepimize. Bize verilen bu hediyeyi en iyi şekilde değerlendirmek de elimizde.Bu hayatı bize hediye eden Allah’ı unutmadan geçirin her gününüzü. O ‘na şükredin bu güzel armağan için. Asla boşa geçirmeyin günlerinizi hep bir sebep daha katın yaşamaya ve en önemlisi hep sevin. Kendinizi , eşinizi, sevgilinizi,çocuğunuzu, ailenizi,dostlarınızı sevin. Yaşamı çok sevin. Ve her gece yatmadan fısıldayın ona ‘’ Seni çok seviyorum HAYAT’’
YORUMLAR
Bu yazıya tek bir yorum getirilebilir.
Günün yazısı.
Şeçici arkadaşların tercihleri başka olacaktır ama,
benim gönlümün güne gelen yazısı budur.
Her cümlesi anlamlı,
her cümlesi değerliydi.
Her cümlede durakladım, düşündüm az buçuk.
Ölçtüm, biçtim, kendimi yargıladım.
Ne yazmalı?
'' İyi kiler çok olsun yaşamınızda hep keşkeler değil.''
Çok güzel.
Diğerleri de...