Hikmetl mektuplar-20/1/2014 / Bu yaşadığım inşallahi musallat değildir, hocam
hocam hayırlı sabahlar olsun.rüyamda yaşadığımın etkisinden uyuyamadım ve belki oradasınızdır diye yazmak istedim.. Gece işden gelir gelmez 1de yattım.. Ufak yiğenimde benim odamda misafir bugece.. Hatta ona biliosa fatiha felak nas ihlas okuyup vücuduna sürmesini rahat uyuyacağını onu korkutmayacaklarını söyledim bende,daha felak ve nası öğrenmedlklerini söyleyerek bildklerini okumaya başladı garibim. Bende o sırada fatiha ve ihlası okurken uyuyakaldım tamamlayıp vücuduma mesh yapamadım yani.
bundan bikaç gece öncede karabasan olayı yaşadım çook uzunzamandır nerdeyse .ocukluğumdan beri olmuyodu hocam..salavat okuyodum rüyamda ve bişeyler beni sıkmaya başladı yerde sürüklenerek anneme duğru gitmek istedim ve uyandım..bu gecede yine salavat okuyorum rüyamda ama yatakda dönüp duruyorum. üzerime bir ağırlık çöküyor sonra annem geliyormuş ona sarılıyorum, sakinleşiorum. bu sefer bi ses duyuyorum annem duyamıyor,kötü bi erkek sesi ayaklarına bak diyor bakıyorum ayaklarım ters dönüyor,bana asıl show şimdi başlıyor benden kork diyor ve ter içinde uyandım...
sonra salavat okurken rüyamda bir adam gördüğümü farkettm cübbeli bedeviler gibi tuhaf sakallı bi adam... Aynı adamı geçen havalimanında görmüş ve tuhaf karşılamışdım ellerinde asası vardı,korkmadım ama ordan geçen bir arkadaşıma bak yaramazlık yaparsan seni bu adama vercem, dedim güldük..şimdi fark ettim belkide o adamın bilmeden hakkına girdim hocam..
Şuan yatakda öyle yatıyorum felak nas ayetel kürsi okuyorum ama uyuyamıyorum henüz sabah ezanı okunmadı... Ahmed hulusinin bir tavslye duası vardı onu okuyorum...şeytanların yanımda bulunmasından ve saldırısından sana sığınırım die.. Uykuya dalarsam sanki yeniden boğulucam, bundan korkuyorum..hayatımda illkez bukadar kötü rüya gördüm..birde karabasanda ya fettah okumanın faydalı olduğunu okumuşdum... Ben salavat okudukça beni oradan oraya atıyo sanki o varlık, boğmaya çalışıyor..bu yaşdığım inşallah musallat değildr hocam...öneriniz varsa acil bekliyorum
Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
allahın selamı üzerine olsun...okuduğun salavatı bana yaz lütfen .içinde sakıncalı esma var mı bakalaım..
salavatta sorun yoksa o salavattan kazanacaklarını zayi etmek isteyen bir şeytan fırsatını bulmuş,rahatsız etmiş..Salavattan asla vazgeçme...okumaya devam et..musallat edemezler korkma..gece yatarken dört kere kafirun okuyarak yat..fatiha üç,ihlas üç,felak ve nas üçer kere oku..ayatelkürsiyi oku..ve dört kere de kafirun oku ve rabbe teslim olaraka yat..korkarak onların ekmeğine yağ sürme..allatan korkanın başklarından korkması gerekmez..selam es selam e
Pınar
allah razı olsun hocam banada sanki beni salavattan vazgeirmek istiyorlar gibi geldi ama onlara inat okudum hep beni sıkarlarken...’allahümme salli ala seyyidina muhammedin ve ala ali seyyidina muhammed bi adedi ilmike’..genelde bunu okuyorum ..yarattığın ilimler adedince ona ve ashabına selam olsun demekmiş anlamı ,yarattıklarının adedi sınırsız olduğu için sayı olarak çok daha fazla salavat getirmiş olursunuz en büyük salavat okuma şeklldir diye okumuştum yıllar önce bi yerde...
birde hocam ben zevkine kahve içince kapatırım kuzenlerle aramızda. dünde kendi falımda oturan bi derviş gördüm çok güzeldi. herkese gösterdm hatta..sanırım ben yanlış yapıyorum falada tevbe etmem lazım. öyle aile arasında bile bakmam artık,ne bakarım ne baktırırım tevbe...belkide bu da yapıyor olabilir...şimdi aklıma geldi...ne güzel demişsnz amacı beni korkutmak, vesvese vermek, allahdan korkan onlardan korkmaz bunu düşünüp yatacağım benim rabbim var onlarda neymiş...
bi senede azrail kılığında uykumda korkutmuşlardı sırtımı dönüp tekrar uyumuştum..uyandığımda daha iyiydim unutuyorum yavaş yavaş rüyayı..unutmamak daha fazla etkiler çünkü..hayır olsun..allahda sizden razı olsun..selam es selame..
Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
SALAVATIN doğru...asla vazgeçme..bu sıkıntıların ardında güzel bir müjde var diye geldi aklıma..efendimize yakınlaşıyor olabilirsin..inşaallah yakında görüşürsün..faldan vazgeçersen mükafatını tez alırsın..selam es selame
Pınar
Hocam şimdi notlarımda buldum ... Ne kadar güzel açıklamış Bestami hzrteleri ,esmaların nasıl okunması gerektiğini bizde nasıl niçin açığa çıktıklarını ve allah isminin neden çok zikredilmemesi gerektiğini şimdi fark ettim ’Zatını isteyen bir nevi ilahlık teklik talebinde bulunduğunun farkında değil oysa sizinde dediğiniz gibi allah , allah diyene ne versin kendi ilahlığını mı ???
’’Rabbından rahmet taleb eden: Yâ Rahîm! Kerem isteyen: Yâ Kerîm! İhsan isteyen: Yâ Cevâd! der.Bir anlam taşıyan herhangi bir isim duada zikredilince, dua eden, din ya da dünya işlerinde bu isimden bir nasib alır, oysa Allah ismi dua edeni sadece Allah’ın birliğine çağırır. Nefsin bunda bir nasibi yoktur.Allah’tan ihsan isteyenler, sıfat isimleriyle dua etsinler.Allah’ın zâtını isteyenler, zât isimleriyle O’na dua etsinler. Bâyezîd-i Bistâmî ^^
Pınar
Hocam bir de yine şimdi sizden kopyaladığım notlarda buldum .Gece yatmadan 4 kafirun,3ihlas , 3fatiha,3ayetel kürsi,3 felak, 3 nas okuyup mesh edeceğim ya vücuduma ... Bunlara ilave yine beni korkuturlarsa şu ayetide okuyayım mı ? yada mesh ettiğim 3 lere bunuda ekleyeyim mi ? ’Ela inne evliyaullahüla havfün aleyhüm yehzenün ( ’Allah velilerin koruyucusudur.Onlar korkmazlar hüzün bile duymazlar )
Birde şu ayet çok etkiliymiş .Bunuda 3 kere okuyayım mı ?
’’ "RABBİ İNNİY MESSENİYEŞ ŞEYTANU Bİ NUSBİN VE AZÂB; RABBİ EÛZÜ BİKE MİN HEMEZÂTİŞ ŞEYÂTIYN VE EÛZÜ BİKE RABBİ EN YAHDURÛN. VE HIFZAN MİN KÜLLİ ŞEYTANİN MÂRİD." (38.Sâd: 41 – 23.Mu’minûn: 97-98 – 37.Sâffât: 7)
ANLAMI : Rabbim şeytan bana sıkıntı veriyor ve işkence yapıyor. Rabbim şeytanların kışkırtmalarından sana sığınırım; ve yine sana sığınırım onların çevremde bulunmalarından. Ve bütün reddedilmiş azgın şeytanlardan koruduk!
ŞEYTANLARA yani CİNLERE KARŞI OKUNACAK EN TESİRLİ DUALAR... CİNLERİN her türlü zarar veren tesirlerine karşı Kur’ân-ı Kerîm’de bulunan bir iki dua âyeti, beraberce okunduğu zaman son derece tesirli olmaktadır.
"Sâd" Sûresi’nin 41. âyeti olan kısmı Eyyûb (a.s.) okumuştur... "Mu’minûn" Sûresi’nin 97 ve 98. âyetleri olan kısmı ise Cenâb-ı Hak tarafından Rasûlullâh (s.a.v.)’e öğretilmiştir.
Sâffât Sûresi 7. âyetindeki bölüm ise cinnî ilhamlara karşı korunmayı temin etmektedir.
Bu duanın tesirli olabilmesi için birkaç yol vardır...
1. Kişinin kendisinin, üzerindeki etki kesilene kadar her gün sabah ve akşam iki yüz veya üç yüz kere bu duayı okuması ve ayrıca her okuyuşta bir sürahi su içine nefesini de üfleyerek ve daha sonra da o suyu içerek bünyesini güçlendirmesi...
2. Güvenilen sâlih birkaç kişinin bir araya gelerek o kişinin üzerine üç yüzer kere okumaları ve bu arada ortada geniş ağızlı bir kap içinde su bulundurmaları ve daha sonra o kişiye peyderpey bu suyu içirmeleri... Mümkünse o kişinin kendisinin de bu dualara devamı...
3. Ayrıca bu kişinin her gün 41 defa "Kul eûzü birabbil felak" ve "Kul eûzü birabbin nâs" sûrelerini sabah akşam okuması.
Şayet bunların hepsi bir arada yapılırsa daha kolay neticeye ulaşılır...
Burada şunu da belirtmeden geçmeyelim...
Gerek "Âyet’el Kürsî" ve gerekse "muavvizeteyn" denilen "Kul Eûzüler" pasif korunma sistemleridir. Kişinin beyin gücünü kuvvetlendirmeye, ruh gücünü kuvvetlendirmeye ve koruyucu manyetik kalkan içine almaya yarayan formüllerdir... AHMED HULUSİ ...
Hacı Ali Bayram (Sevgi Yolu)
’Ela inne evliyaullahüla havfün aleyhüm yehzenün ( ’Allah velilerin koruyucusudur.Onlar korkmazlar hüzün bile duymazlar )
bu ayeti her korku geldiğinde efal ile veya sağ el sağ diz üzerinde iken tespih ile okumak maksadı tecelli ettirmeye yeter..kaldıki gün içinde sık sık bu ayet akunabilir..sabahları birkaç kere okumak o günün emniyetine katkı sağlar...
( ’’ "RABBİ İNNİY MESSENİYEŞ ŞEYTANU Bİ NUSBİN VE AZÂB; RABBİ EÛZÜ BİKE MİN HEMEZÂTİŞ ŞEYÂTIYN VE EÛZÜ BİKE RABBİ EN YAHDURÛN. VE HIFZAN MİN KÜLLİ ŞEYTANİN MÂRİD." (38.Sâd: 41 – 23.Mu’minûn: 97-98 – 37.Sâffât: 7)
ANLAMI : Rabbim şeytan bana sıkıntı veriyor ve işkence yapıyor. Rabbim şeytanların kışkırtmalarından sana sığınırım; ve yine sana sığınırım onların çevremde bulunmalarından. Ve bütün reddedilmiş azgın şeytanlardan koruduk!)
bu ayeti sabah akşam üç defa okuyarak bir bardak suya üfle ve besmele çekerek iç...21 gün devam edersen inşaallah kalbin mutmain olur..bir yazımda belirttiğim gibi bizim asli bedenlerimizden birisi CİN BEDENDİR.dengemizin bozulması halinde bu cin beden le etkileşime giren cinler olur..onların da iradesi dışında oluşan bu etki bizim hatalarımızdan kaynaklanır..cinler enerji hızı ile yaşayan varlıklar olduklarından bize takılıp kalmaktan akılalmaz derecede rahatsız olurlar..bu nedenle bize zulmederler ki çaresine bakıp kendilerinden kopalım,hürriyetlerini iade edelim..yani her zaman bizimle olmak onlara inanaılmaz bir ceza niteliğindedir..hareketleri kısıtlanır,toprak hantallığında yaşamak onlara büyük cezadır...
öyleyse;rahatsız olduğumuzda ilaç aldığımız gibi,ruhi dengesizliklerimizde ayetlerden faydalanmalı,kendimiz korumaya almalıyız..bu günlerde biraz sağ devri yapmayın..rahmete ihtiyaç var ve sağ devri rahmeti okuyanın etki derecesine göre engeller..selam es selame