- 707 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BİTTİĞİ YERDE BAŞLAR (SEVGİN)
Yollar ne kadar uzun olursa olsun ben gelirim ardından sevdiğim.Garipleşmişim bu diyara bu sevdaya.Ateş olurum canıma düşerim.Dertlerin isterimki benim olsun.Sen olmasan bu beden yaşarmı sanırsın.sensiz gözler kör,dilim lal olur.Ölüm seni götürmesin sevdiğim...
Bitmek bilirmi bu hasret sevdiğim,garipleşmiş bu ruh bedene.Gönlünden bir deste gül dermişim...su vermişim gözyaşlarımla.pervane olmuşum gönül bağına bir deste gülün lafımı olur yanımda.
Gözlerin pınar olur akar gönlüme lafların ok olur saplanır aklıma.Anlamlı anlamsız her cümlen hoş gelir bu divane gönlüme.Seni sevmekten başka ne eder bu gönül bu dünyada.Kanar durur sevdandan...Kime anlatayım bu derdimi kim ağlar halime.Yas tutarım ardından mecalim kalmaz konuşmaya,gözlerim ağlar cefa verdin diye...
Sensizim şimdi azrail kapımda bekler gibi,bitermi dersin bu hasret.bu asık suratım gülermi?
sineme dert koydunda gittin ne olacak bu biçare gönül....ağlarmıyım dersin sevdana yenik düşermiyim dersin. ah ah sevdiğim sen nereye gitsen bu diyarda, ateşlerde yanar bu dertli gönül.ağlar dururum ardından, beklerim ölüm götürsün beni.....
Ben güldüm kondundalıma, aklımı başımdan aldın.murazımı koydun bağrımda)
SEVDALİNKA_ASİ
YORUMLAR
masal tadında bir siir olmus yüreğinize sağlık
çok hoş çok samimi duygular tebrik ederim.