Unutma Korkusu
Şimdi sıra geldi çağımızın yeni telaşına. Ayrılık korkusu ile yarışan "Unutma Korkusu"... Unutamayacağını bildiği için bir korku sarıyor insanın etrafını. Ayrılmaktan korkulduğu kadar unutmaktan da korkuluyor. Nasıl unutabilir ki insan sevdiğini, hiç kolay değildir bu zorlu süreç. Unutmak... Unutulmak kadar beter. Unutulursun da, unutamazsın aslında, bu çok zorlar yürekleri, yakar geçer insanın benliğini. Unutmayı istemek ve istememek... Bu iki kavram bir zıtlıktan çok, tercih meselesidir. İnsan ne istediğini bilmeli, olur da bilmiyor ise oturup düşünmeli. Belki de sadece düşünmektir onun tercihi, kim bilebilir. Gelelim günün sorusuna... Soru oldukça basit, fakat cevabını bir karara bağlamak zor olabilir. Unutmak istiyor musun ? İstemiyor musun ? Hemen cevap verme, düşün, çok düşün. Belki istemiyorsundur ya da istiyorsundur. Unutma ; İnsan ne istediğini bilmeli, çok iyi bilmeli...
*Enes Demirci*
YORUMLAR
soruyorsun ya:)) bende yazının kahramanına sorayım .....o,beni unuttuğu için unutmak en iyisi değil mi sizce..
akılda soru işaretleri bıraktıran bu içten yazına sorgusuz cevap vermemek olmazdı enes can..kendimi bu testen geçirdim..peki sen olsaydın ne yapardın arkadaşım....boş bir yürekte ne kadar nefes alabilirsin ki...seni görmemezlikten gelen biri için nasıl bir mücadele verirsin.. hep polliyannayı mı oynarsın.. yoksa dağılan gururu toplar kibritçi kız gibi donarak ölmeyi mi tercih edersin böylesi bir aşkda
sen söyle bende düşüneyim...kalemin daim olsun saygılarımla esen kal enes can:))
GÜLESEN SANCAR tarafından 1/19/2014 2:06:36 AM zamanında düzenlenmiştir.
eDmrc
Sevgi ve saygılarımla :)