- 2460 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
seninle yada sensiz.....
Ben seni ne kadar çok sevdiğimi bugün daha çok anladım nedense..
İçimde bin-bir hüzün acı sitem özlem karmakarışık ki. Kalbim çok acıyor.. gelmeni çok istiyor..
üşüyorum biliyor musun be kadın. Bilmiyorsun tabii nereden bileceksin yoksun ki yanımda.Ellerim üşüyor dudaklarım kuruyor kalbim ağrıyor ve ruhum yavaş yavaş bedenimden ayrılıyor.. Sen bunları bilemezsin ki..Ama hissetmeni istiyorum beni düşün bi kere yaşadığımız onca şey....
Aslında öyle masumdu ki, nasıl gözükür dışarıdan bilemem ama öylesine temiz ki! Hesaplı, kitaplı değildi… Hiç dillenmedi, sadece yaşandı, öyle masum ki…...
Sen yanımdayken ben üzülemezdim ki..Yürekten yüreğe, dudaktan dudağa geçebilecek en temiz duygu, kirletmesinler diye belki, sakladım kendimden bile. Yoksa Allah’tan başkasına hesap vermek değil niyetim, zaten olmalıdı ömrümde ,,Hiçbir hece yüklenmemiş, sesi bile yükseltilmemiş, arkasına bakıp kirletmeye çalışmazsak, öyle güzel ki! İlle de kırıp parçalamadan, mutlak isim koymadan, hani biraz daha izin verirsek sorgulamadan yaşamaya, yaşadığımız öyle kutsal ki!
Ama özleme doyumsuzluğunun büyüklüğünden parçalanabilir ilişkimiz. Neredeyse birbirimizin içinden geçiyoruz, hiç dokunmadan sevişiyoruz. Günahı bile umurumuzda değil de, sadece ayıbına takılmışız. Önü yargı, arkası kirli, geçmişi ve el ar gördürürdü silemiyoruz.
Acılarım seninkilerden az değil benim ama açlığım da en az senin kadar. Yoksunluklarımız dolduruyoruz birbirimizin gözlerinde.
Aslında ben en utanmaz yanımı bırakacaktım sana, içine hiç pişmanlık koymayacaktık. Sabah olduğunda peşinde durmayacaktım. Arkasına bir daha bakmadan, sadece bir yerinde var olacaktım.
Ama sabah oldu, anlamsızca sustum!
Hiçbir sevdaya sonu var diye başlamadım. Bittiğinde ise, kırıldım ama umutlarımı bozmadım. Şimdi birilerinin ahı kalır diye üstümde, içimde korkular var. Hep bana yakışmaz diye direttim ya; peki, ya vaktinde bize acıyı yakıştıranlar?
Kimsenin suçu değil diyorsun bu sevişmeler, haklısın biliyorum evet kimsenin sucu değil! Ama biri ödeyecekse bunun hesabını, sana bırakmam, ben veririm. Adını ne koysak olmaz, sessizdir bazı isimler. Ve en çok onlar haykırır aslında ama duyan olmaz!
Bir bedenin içinde olmak, tüm ruhunu ona akıtmak değilse, suçtur seninle sevişmek. Ama sen de haklısın, düşünmeden, yargılamadan, planlamadan, sadece içimizden geldiği için oldu
Bazen aptallaşırım saçmalardım çocuklaşırdım sırf sen huzurlu mutlu ol diye..
Gülümser geçerdin ya :işte o gülümsemen ,hayata bağlardı: bilirdim ki dünyanın en kıymetli paha biçilemeyen hazinesi içten istemeden yüzüne yansıyan gülümsemeler ..Tüm ömrümü sana adadım ben..Sen yokken yaşayamam ben.sen ol sanda ol-masanda ben yaşadıkça benim hayatımda anılarımda geleceğimde geçmişimde olacaksın ve bu sırrımız mezara kadar bana eslik edecek...sen.HER ŞEY BİTTİ!! Bitti dediğin gün bile canımdan can gidecek
Oysa cok yakınım sana elimi uzatsam dokunurum ama yapamayacağım diyemeyeceğimi geri dön!!Oysa içimden sesiz cıglıklarımla hep haykıracağım seni seviyorum diye.içimden avazım cıktıgı kadar
Baktığım her yerde sen: adım attığım her sokakta senin kokun gördüğüm her tatlı gülüşler kadın sensin.. hayatım varlığım yada yokluğum.. bedenimsin.sen benim bir tanemsin..ilk ve son aşık oldugum kadınsın..
Zamanında ne kadar hata yaptıysam simdi bi okadar pişmanım..
Kalbim çok agrıyo bu aralar..hangi doktora gittiysem tedavin yok dedi.. biliyorum dedim o gelmediği sürece benim tedavim yok dedim..
Günler geciyo haftalar ,aylar ,yıllar derken anladım ki bir benim acım geçmiyor.. sana söz verdim ben senden asla vazgeçmem..
Tüm bedenim sana kenetlenmiş, gülüşüm seninle güzel mutluluğum seninle özel gözyaşlarım seninle degerli..
Ama ben ölmedim ve ölene kadar da içimdeki seni yasatmaya devam edeceğim. Ben içimdeki senle yaşarım yıllarca..şimdi biri çıkıp karşımıza hesap isterse, merak etme sevdiğim seni yaktırmam orada; bu yasamın ve bu gühaımızın hesabını ben öderim…seninle yada sensiz..... :(
YORUMLAR
(( Aslında öyle masumdu ki, nasıl gözükür dışarıdan bilemem ama öylesine temiz ki! Hesaplı, kitaplı değildi… Hiç dillenmedi, sadece yaşandı, öyle masum ki...))
Tam da budur aslında. Bu yüzden ''aşk'' tır.Hesaplanmadan yaşanılan, aşk hesap tutmaz ki.Nerde başlar nerde biter bilinmeden akıp giden ve ne yazık ki gittiğini anlamadan biten.İsimsiz bir kahraman..
Anlam ve duygu bakımından derin yaralar barındıran ve okuyana da bunu hissettiren bir paylaşım.
Yüreğinize sağlık.Saygılarımla