- 2605 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
seninle yada sensiz
Seni ne kadar cok sevdiğimi bugun daha cok anladım nedense..
İçimde bir hüzün bir acı bir sitem bir özzlem var..Kalbim bugun daha cok acıyo..Gözlerim bugun daha cok gözlüyo ve bedenim bugun gelmeni cok istiyo..
Bugun daha üşüyorum biliyo musun sevdiğim adam. Bilmiyosun tabiki nerden bileceksin yoksun ki yanımda.Ellerim üşüyo dudaklarım kuruyo kalbim agrıyo ve ruhum yavaş yavaş bedenimden ayrılıyo.. Sen bunları bilemezsin ki..Ama hissetmeni istiyorum beni düşün bi kere yaşadıgımız onca seyi düşün sonra gülüşlerimizi düşün sebepsizce ama büyük kahkahalar..
Sen yanımdayken ben üzülemezdim ki..Bazen aptallaşırdım sacmalardım sırf sen gül diye..Gülüp de gecerdin ya bi gülüş işte o gülüş beni yaktı lan..Tüm ömrümü sana adadım ben..Sen yokken yasayamazdım ben...
Ama bir anda herşey kabusa döndü..HERŞEY BİTTİ!! Bittigi gün canımdan can gitti ve sen gittin ben gittim ve bittim..
Geldiğimde sen yoktun coktan gitmiştin çünkü.İşte o an bi kez daha öldüm bi kez daha yandı yüregim...
Bi elimde sigara bi elimde bira bekledim yollarında..
Oysa cok yakındım sana elimi uzatsam dokunurkum ama yapamadım diyemedim ki geri dön!!
Oysa içimden hep haykırıyorum seni seviyorum diye.içimden avazım cıktıgı kadar bagırıyorum ..
Kimse duymuyordu sen duymuyordun belki de seni sevmiyorum zannediyodun belki de seni unuttugumu düşünüyodun..Ama ben gün gectikce kendime olan nefretim artarken seni hergün şarjöre takıp beynime sıktıgımda, yüregim belki acılarım gecer diye umut ederken bide haberini almışım ki sen coktan gitmişsin ellere..
Diyemedim ki neden diye diyemedim ki seni bana soraanlara cok seviyorum unutamadım diye..
Kim sorsa unuttum artık sevmiyorum dedim,.
Ama ne yapayım söylesene lan nasıl diyebilirdim artık benim olmayan birine cok seviyorum seni pişmanım dön geri diye..
Diyemedim söyleyemedim be adam.keske söyleseydim ama söyleyemedim..
Baktıgım her yerde sen adım attıgım her sokakta senin kokun gördüğüm her tatlı gülüş senin.. sen benim tüm hayatım varlıgım yada yoklugum..
Sen benim tüm bedenimsin.sen benim bitanemsin..ilk ve son aşık oldugum adamsın..
Zamanında ne kadar hata yaptıysam simdi bi okadar pişmanım..
Kalbim çok agrıyo bu aralar..hangi doktora gittiysem tedavin yok dedi.. biliyorum dedim o gelmediği sürece benim tedavim yok dedim..
Ama diyemedim ki gelmeyecek bi daha ,o yuzden benm agrım hiç gecmeyecek..
Günler geciyo haftalar ,aylar ,yıllar derken anladım ki bir benim acım gecmiyor..
Belkide gecmeyecek..belkisi yok asla gecmeyeceek.. sana olan sevdam bitmeyecek.. sana söz verdim ben senden aslaa vazgecmem..
Tüm bedenim sana kenetlenmiş, gülüşüm seninle güzel mutlulugum seninle özel gözyaşlarım seninle degerli..
Ama ben ölmedim ve ölene kadar da içimdeki seni yasatmaya devam edecegime yemin ediyorum..
Ben içimdeki senle yasarım yıllarca
seninle yada sensiz..... :(
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.