- 703 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Aydınlık Nedir? (20 Maddede Aydınlık)
Aydınlığın ne olduğu tam olarak bilinememekle birlikte ortada çeşitli spekülasyonlar dönmektedir. Google aydınlığı "Fikirleriyle duruşuyla etrafını aydınlatan kişiler" şeklinde tanımlamıştır. Ancak bu eksik bir tanımdır. Aydınlık uzunca şudur:
Yüksek dozda alkollü bir yazar "Küçüklüğümden beri kendimi dahi anlamına gelen "de" gibi hissediyorum. Ayrı yazılmalıyım ben. Diğerlerinin yanında yapamıyorum, iğreti duruyorum." diyerek aydınlığı tam manasıyla açıklamıştır aslında.
Aydınlık;
1-) Kendini bir yere ait hissedememedir.
2-) Kabullenmeyiştir.
3-) Bozuk da olsa bir düzenin içinde yer almalıyım anlayışını reddediştir.
4-) Sahte olmayıştır.
5-) Çıkarcı olmayıştır.
6-) Bencil olmayandır.
7-) Sahte, çıkarcı, bencil olan insan yığınına dahil olmaktansa yalnız kalmayı tercih edendir.
8-) Tutunamayanlar’daki Selim Işık gibi insanları bir başka sevendir.
9-) İnsanları insan oldukları için sevendir.
10-) Tanımadığı insanlar için endişelenebilendir.
11-) Kendi ruhsal bunalımını ikinci plana atıp zorda olana yardım etmek isteyendir.
12-) İnsanlar onu yanlış anladığında kırılacak kadar hassas olan kimsedir.
13-) Adımlarını karşısındakine zarar vermeyecek şekilde atandır.
14-) İnsanların ne düşündüğünü önemseyendir.
15-) Kendisinin farkında olmayandır.
16-) Vazgeçmeyendir.
17-) Karaya vurmuş balık gibidir.
18-) Yaşayamayacağını düşündüğü yerden çırpına çırpına kurtularak kendini denize atabilendir.
19-) Bağımsız olandır.
20-) Kendi denizinde boğulmayı başka fikirlerin denizinde yaşamaya tercih edendir.
Bütün bunlar için mutlu olmayı fazlasıyla hak edendir. Kısaca aydınlık sensin, sen aydınlıksın..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.