- 1328 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
...TOPRAK YÜZÜK....
………………………………..TOPRAK YÜZÜK…………….……………………..
Şuan gözlerimin dolmasındaki neden beklide sensin…Her Damlasına yas tuttuğum kederli bakışlarım yok artık..Her yazdığım şiirin nedeni yok artık…
Bir kitap farzet beni,asilliğini koruyan,açılması zor kalın kalplı bir kitap,içinde ise gizli kalmış kimsenin ulaşamayacağı yanlız bir yürek…Yeri gelir dolu dolu bir sayfa olurken yeri gelir bombos bir sayfa olurum,bazen beni doya doya yasayıp okumak istersin bazen bir parmak ıslaklığıyla düşünmeden çeviriverirsin ben olmuş boş sayfaları.Belki de altını çizdiğin satırlardayım.Belki de günlüğüne yazılacak kalemin mürekkebindeyim…
Bitmek bilmeyen gece yarısı uyanışlarım uzatır satırlardaki senleri,her gece bir kelime daha eklerim isminin yanına….gözlerimi kapattığımda eğer yine karşıma geliyorsan bilki henüz unutamamışım, bilki yeteri kadar ağlamamışım…
Şimdi bir köşeye çekilip sadece keman dinlemek istiyorum..belki keman sesindeki huzur dinlendirir beni…
Bilmeni isterdim ne çok kadınım demeyi sana….Kilitlenmiş hayalin aklıma,dilimden başka şeyler çıksa da,akılda bir kere ne desem boş geliyor...Hayali aklımda olan yarim nerededir şu vakitlerde kimbilir…
Bembeyaz yağmurlar altında beklerdim seni senden habersiz….Tesadüf karşılaşmalara inandırmışım seni birkere …
Tesadüftü belki tanışmamız
Tesadüftü belki konuşmamız
Ama sen vardın o tesadüflerde
Sen vardın ıslanmış hayallerimde…
Gözlerimin sönmüş ışığını parlatan
Yüreğimin eskisi gibi çarpmasını sağlayan
Geceleri rüya meleğim olan
Sen vardın karşımda sen….
O tesadüf can olmuştu artık
Durmasını bilmeyen kalbim
Kapanmayan gözlerim
Bitmeyen nefesimdi artık….
Farkında olmadan sevmişim seni,farkında olmadan her yanımı sarmışsın,yabancı olmuşum sevdalara sımsıkı sarıldığım ellerin kanlar içinde kayıyor ellerimden…
Bu nasıl bir acıdır bilirmisin,sokakta yürürken senin kokunu sürmüş kişileri sen sanıp arkalarından baka kalmak..
Ve bu yazıyı yazarken bir başka çöktün içime.Bilirmisin kaç sabah,kaç gece sensiz uyandım.
Seni geçmişe,karanlığa gömmek istedim her uyanışımda…ama yine olmadı seni saran karanlıktan kıskandım seni,sen olmuş geçmişimden kıskandım seni….Gurur yaptım söyleyemiyorum sana eller seni sahiplenirken…elbet gün gelir bende söylerim iki satır söz…
Gözümü açmışım karanlık merdivenlerin sonundayım,yıllanmış damatlığım kapıda asili..
Sana aldığım tüller içindeki gelinliğin boynu bükülü sahipsiliğinden,yalnızlığından…
Her gün yastığa hayalini koymak o kadar gücüme gidiyorki…..
Tek kaldığım uykularımdaki ağırlık elimi kolumu oynatamayışım seni isteyipte dokunamayışım bitiriyordu beni...
Eski bakışlar kalmadığında eski bağlılık kalmadığında neye yarar
can alıcı bakışlarımdaki sözlerim…
Ardımdan ağlayan gözler bırakmak isterdim bir gün yok olduğumda……
Bir gün ben ölürsem beni kendi ellerinle gömmek istersen…
Mektupların içine koyduğum göz yaşlarımı ….
Yüreğimi kalem yaptığım sayfaları…
Her şeyi unutup sana taptığım günleri
Göm benimle,beni silecek toprağa…
Senden son arzum ise…
Parmağına takmak isteyipte takamadığım….
Toprak olmuş yüzüğümüzü de gömermisin benimle beraber…
………………………………………………………………………ONUR..DAN..DI…
…………….04 MAYIS 2008…….SAAT ..00.01……………………………………….
Son hatırlatmam ise nasıl bu geceyi bir dakikayla geride bıraktım senide bu geceyle geride bırakıyorum….
YORUMLAR
Bir kere sewdalanmayaa görr sewdalanmışsındın daa içine sinmiş hayali bırakmaz senii gündüz gecee! sen her ne kadar unuttum son desendee aslındaa gerçek bu sözcüklerde saklı 100 kere unuttum desende o kadar da aklında.. dilinde işte!unuttun mu geçmişi geçmişe emanet et demiştim layıkıylaa... eminimm seni böyle seven bulunurr o gözlerinn onla dolu olmadıkçaa ...bir günn başarabilirsen eğer.. onsuz bakarsan dünyaya senide seven vardır,bulunur elbet... ozaman gözündeki perde kalkar görürsün unutmaa!!