- 590 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
..SADECE YAZMAK İSTEDİM..
TABLO:EMA
KONU:AİLE
Karşımdaki minik ağaç kümesi kış giysilerini giyindi.O canım yapraklarını döküp çırılçıplak üryan bir durumdalar.Kışa hazırlanıp ,bahara meylederken bu dallar bende giysisini çıkarmış ve üşüyorlar hissi vermekteler.Arkadaki mezarlığın ulu mai çamları çok heybetli bir şekilde bu ağaçların arkasında polar ve ya yün bir battaniye sıcaklığında.
Martılar deli gibi dönüp çığlık çığlığalar.Sanki bir düğün var mutlu mesut.Peşlerine şimdi kargalar amansız bir uçuşkanlıkta nedenini anlayamadığım .Yemek mi verdiler diye bakıyorum ama hayır ıslatılmış ekmek falan yok yerde...
Sevmem gri havaları benim aşkım güneşli sımsıcak havalar.Şöyle üst üste giyinmedem efil efil giyeneceksin ayağına parmak arası terliklerini takacaksın,dövmelerini yaptıracaksın helede deniz kıyısında isen çekeceksin bikinini atacaksın kendini mis gibi Ege denizine.Bronz bir heykel olacaksın...Akşam üzerleri çayı demleyip kurulacaksın limon portakal ağaçlarının çevrelediği balkona.Bir iki fırça sallayacaksın yaptığın resmine ekeceksin sigarandan bir fırt ohhh çalan müzik eşliğinde sefan olacak..
Ah ! Martılar beni nerelere götürdünüz...Y a aşk...Aşksız bir yalnızlık kadar kötüsü var mı!
Uzun zamandır kızlarımın yalnız hayat olmaz anne düzgün bir insan ailemize alabileceğimiz değerli biri olmalı hayatında ısrarları kafamı kurcalayan.Oysaki babaları hayatta iken ben böyle bir şeyi hiç düşünmezdim.Sırf babalarının çevrede düşeceği durumu düşünerek...Fakat şunu hissediyorum ki son dönemlerde hayat yalnız olmuyor.Hayatım boyu anlık hiç bir ilişkiye sıcak bakmayıp uzak kaldığımdan ve hep terslediğimden insanları adım delikanlı kadına çıktı.Tamam da ciddi bir birliktelik aynı çatı altında yapabilirmiyim düşüncesi beni ürküttü..
Geriye dönüp baktığımda kızlarımın babası alkol dışında düzgün insandı.Yalansız dolansız çalışan evine ekmeğini getiren sorumluluklarını bilen.Tek kötü olan alkoldü.Onu terkedip otuz iki yıllık evimi terk edişim bu yüzdendi.
Kızlarım daha ilkokuldayken başlamışlardı ayrıl anne demeye ama yapmadım.Oturun okullarınızı bitirin evlenin ve ben o zaman ayrılacağım .Sadece içkisi var başka babalar gibi kumar,bar ,saz kadınlar yok hayatında dedim ve düzgün bir baba size karşı dedim.E vet ödülüm kırklı yaşlarda üç ay ömür verilen kanser hastalığıydı.Rabbime bana zaman ver dediğimi dün gibi hatırlıyorum..İnsanlar benim için ağlarken ben nasıl başa çıkabilirimin derdindeydim..Aldığım psikoloji üzerine seminerlerin faydasını görüyordum.Hi ç paniklemedim..İşte bu günlerdeyim ve ellidört yaşındayım.
Bu yaştan sonra bir evlilik hiç huyunu suyunu bilmediğin bir insanla zor.Hele helede siz başarılara imza atmış birisi iseniz hayatınıza gelecek sönük bir kimlik sizi rahatsız edecektir.Hadi sanatın ve ya iş camiasının içinden biri olsun diyelim .Bu yaş insanlarının o denli hayat püsürüklri olur ki onları kaldırabilirmiyim diye düşündüğüm çok oldu.Aşksız bir beraberlik çok zor kabullenilir bir olay..Aşksa bulunduğunda bazen sorunlarıyla olağan.Sorunlarıyla kabullenebilmek zor..Sorunlarını bırak gel diyebilmekte zor.Belli bir yaşta her şey o kadar zor ki...Hele helede evlatlarınız,eşleri varsa.Gelen kimliğin artıları varsa güzel ,eksilerini nasıl anlatabilirsiniz ki..
Hayal kırıklıklarınızı içinizde yaşayıp susmak kalıyor galiba düşlerde bile.
Öylesine sanal alem tutkunu bir dönemdeyiz ki..Güvenemiyorsunuz kimselere.Bilemezsiniz ki tıklar ucunda neler dönüyor.Hayatınıza aldığınız insanın bu konuda ne derece sağlam olduğu muammadır her zaman.Öylesine hikayeler dinliyoruz ki..Aslında hikaye değil gerçekler bunlar.Aynı anda kaç kadına aşk ilan eden erkekler..(Tabii bunun tersi durumlarda var)
Nerede o eski sizi sevip namusu diye sarıp sarmalayacak sizden başkasına uçkur çözmeyecek erkekler..Erkekler mazlum olsa kadınlarımız koptu..Mutlaka sakin duranı da azıttırırlar....Burada önemli olan nefisini tutmayı bilen erkekler ve bayanlar...
Son dört yıldır gözlemlerim beni hep şaşırttı..Sahipli erkeklere askıntı olan bayanlar...Kendilerini daha mı güzel bulmaktalar acaba ya da dayanılmaz...Hep demişimdir bayan müsaade ederse erkek alacağını alır ve geçer gider...Galiba erkek kıtlığı var...Ya da kocayı uyutup sanalda oynaşanlar çoğaldı..Şimdi gelinde size evlenmek için ciddi teklif getirenlere güvenin ve yuvanızı açın.....Ne günlere geldik ya rab..
Serseri martılar beni düğün şöleni gibi dönüşlerinden ve çığlıklarından etkillediler ve yüreğimin insanlık adına ve de kendi adıma kararlar almaya karar verdiğim şu dönemde çığlıklarımı kağıda döktürdüler...
<<<< NE olur sevgiler ,aşklar yalansız ve net olsun.Seviyorsanız sonuna dek arkasında olun o sevginin .Güven çok önemli.Ve seviyorsanız sakın bırakmayın asılın sevginize..>>>
.................................................................EMA
YORUMLAR
:(( ne diyebilirim ki..2014 yılında sevginin en güzelini bulmak dileğimle...mutluluklar senin olsun emacığım... hasta olanlara şifa olsun..rabbim akıl hastalığı vermesin ..en ağır kötü hastalık ruhsal dengesizliktir.. ve fazla düşünmemek gerekir sağlığın için ..yaratıcı ilahi adaletini er yada geç gerçekleştirecektir..kulun ettiği yanına kâr kalmışmıdır....
kalp hırsızlığı kul hakkının en büyük günahıdır bile bile birilerin kalbiyle oynamak :(( sevgilerimle
Teşekkürler EMA..Sadece yazmak istememişsin güzel cümleler kurmuş ve ders vermişsin.Ellerine sağlık.Selamlarımla..